lørdag 19. november 2016

Julestemning uten julepynt


Denne uken har fløyet avsted og plutselig så var det lørdag og jeg har nesten ikke hatt tid til å være innom bloggen hele uken.

Dette året har jeg planlagt å være ute i  ekstra god tid. Jeg har en ide om å bruke desember til hyggelige ting og selv om jeg synes julegavehandel er hyggelig, synes jeg ikke det er så hyggelig å gå på fullstappede kjøpesentere når jeg kan være hjemme å bake pepperkaker, lage sjokoladekonfekt eller sitte å drikke gløgg mens jeg ser tv.

Jeg er nesten ferdig med julegavene og skal heller bruke desember til å pakke dem fint inn med hjemmelagede merkelapper. Slikt kreativt små pyssel synes jeg er koselig å sitte å gjøre ved kjøkkenbordet tidlige morgentimer.

Litt etter litt kommer det frem små ting som for meg er jul. Som den gamle vekten min,  norgesglass, mandariner i den grønne skålen som jeg har arvet etter mormor og røde epler.
Jeg har gått til anskaffelse av noen svibler dette året - hvite. Har hørt at de skal være litt mildere i lukten enn rosa og blå. så da prøver jeg meg og så ser jeg når mannen begynner å nyse...

Mens dere ser bilder fra kjøkkenet vårt, så skal jeg gå i gang med å lage kylling nuggets... som sammen med pommesfritz er hovedretten her i hjemmet i kveld.






Klem fra Elin:o)

1 kommentar:

  1. Technical omega replica problem Athletics bike race, rolex replica have a dialogue with people. For a copy of that trapped watches, fake rolex In particular, it is designed to pay homage for your tag heuer replica uk is that you have a great love of rolex replica watches, already knowing the hublot replica uk beloved by adult males to manage. In the case of rolex replica sale entirely optimal, to show masculinity. Of course, in many cases, the reason is the explosion was connected to a child's wish, or as an offer he has reached his limit, so he has, in doing this you will react. You can rolex replica uk this particular mobile installation knurled bezel twist temptation and procedures through chronograph stainless steel bracelet. Of course, it is possible rolex replica sale are expensive, but more than watches.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)