tirsdag 14. juni 2016

Forandring fryder...


Hei og god kveld!

Her slappes det av etter en travel dag fridag   Ofte er det fridagene  jeg står tidligst opp. Rett og slett for å få mest mulig ut av dagen.
I dag var jeg oppe før fuglene.Sånn før 6. Fikk unna litt husarbeid før jeg og datteren tok turen til byen for å levere inn bunaden hennes til tilpassing. ( hun har arvet den og nå skal den sys inn slik hun kan bruke den) Etter flere ærender avsluttet vi dagen med lunsj på  favorittrestauranten vår. En travel men veldig hyggelig dag.

Her hjemme har det skjedd noen endringer. Jeg har byttet ut mørkeblå tekstiler med turkis og litt orange.  Ganske spenstig til å være meg skal jeg fortelle dere. Jeg vil ikke si at jeg er redd for å bruke farger - jeg er bare skeptisk ;O) Men jeg må innrømme at jeg tok feil. Ikke noe å være skeptisk for. Dette ble veldig fint!


Jeg har rigget meg foran tven for nå er det fotball som gjelder. 

Ha en strålende vakker junikveld.

Klem fra Elin

1 kommentar:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)