fredag 10. juni 2016

Sommer, fredag og turkis detaljer

God morgen!
Det er fredag igjen og jeg synes fredagene kommer rimelig fort nå for tiden. Jeg får liksom ikke sukk for meg før det er fredag igjen.

Jeg har brukt uken til å få orden i hagen, klippet ned noen busker som har blitt angrepet av ull-lus. Mannen har fått orden i garasjen som nå skal oppgraderes ( nytt gulv, ut med gamle hyller og orden og system- noe han har lenge snakket om) Mens han han har holdt på ute har jeg fått unna litt nødvendig opprydding inne.

Vinter tøyet har blitt ryddet helt bort og plutselig hadde vi veldig god plass i skapene, mine klesskap har også fått seg en skikkelig opprydning noe som var veldig godt å få gjort for da har jeg i samme slengen fått en oversikt over sommerklærne mine. Greit å få oversikt nå så har jeg kontroll til vi skal ut å reise senere i sommer.


Ukens  fineste blomsterbukktett: Ikke akkurat den største men veldig, veldig vakker


Ukens farger: blått og turkis! 


Denne sommeren prøver jeg å få inn litt "summerfeeling" i interiøret i form av litt nye farger og nå i juni, juli og august går vi for turkis detaljer sammen med blått, natur og hvitt ( iallfall i stuedelen) Nå vil jeg ha følelsen av palmer, turkisblått hav, svale sommernetter og vakre sandstrender.


På kjøkkenet så har jeg fortsatt innslag av mørkeblått sammen med litt hvitt, lyseblått og noen ørsmå detaljer av rødt. SKIP O HOI!


Nytt tilskudd i putesamlingen min er denne lille puten her fra Lexington company. 

Fredag, fri, sommer og i helgen skal vi jobbe videre med hagen, 
grille hvis været holder og glede oss å bare være til. 


Ha en fin fin helg! 

Klem:O)

3 kommentarer:

  1. Så fint du har det - skøn stil
    God weekend
    Annette

    SvarSlett
  2. Black diamonds absorb light, so they do not sparkle like white diamonds, which refract rather than absorb light. Black diamond is sometimes called 'carbonado' because it is still pure carbon, but technically does not fit the definition of true diamond. Most black diamonds sell for prices close to that of white diamond, as they are heavily marketed as 'fancy'.
    shoulder bags
    925 Silver Bracelet
    womens clothing

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)