torsdag 12. mai 2016

Snart langhelg



Hei og god Torsdag! 
Vi har som mange andre hatt et helt fantastisk vær denne uken. Strålende sol fra morgen til kveld. Nå som det nærmer seg langhelg så krysser jeg fingrene for fin været holder til over 17 mai. 
De siste dagene har jeg oppholdt meg mest mulig ute og minst mulig inne. Jeg har plantet, lukt og sittet å slappet av i sola men nå er det nok! 
I dag må jeg ta meg sammen å få gjort noe inne. Klær vasker seg ikke av seg selv og støvsugeren henger på plassen der jeg hang den fra meg sist helg. I dag blir det skikkelig rundvask selv om det er fint vær.


Men først må jeg handle.Vi skal ha middagsgjester her på lørdag og gjester på ettermiddagen  den 17. I dag skal jeg handle inn ting til å dekke bord med  både lørdag og 17 mai og siden jeg misstenker at mange kommer til å handle inn til helgen i morgen - handler jeg inn i dag.



Hvis jeg er effektiv så rekker jeg kanskje å sette meg ned her å slappe litt av i 
sola senere, men da må det jobbes! 

Vi snakke her må tiden brukes godt. 
Klem fra Elin:O)

2 kommentarer:

  1. Det skal bli godt med langhelg! Desverre ser det ut som om varmen har tatt pause her, men satser på at været ikke blir så galt uansett. Kose meg har jeg ihvertfall planer om. Ønsker deg en god helg, og god 17. mai!

    SvarSlett
  2. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts. ...

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)