onsdag 16. mars 2016

Snart i mål, snart ferie og nytt familiemedlem :O)


Hei og god Onsdag!

Her har vi vært opptatt med å gjøre ferdig rommene i kjelleren og selv om det er i kjelleren merkes det i hele huset at vi holder på å pusse opp. Verktøy, byggestøv og malingspann over alt, men nå ser vi lys i tunnelen.

Vegger og gulv er ferdige. Listene er på plass, nå må vi bare finne tid til å skru opp det siste klesskapet, flytte ned kontoret til mannen og lage det gamle kontret om til gjesterom.

Vi har kastet, båret og flyttet rundt på ting og jeg kjenner på kroppen at i dag var det godt å bare kjenne på følelsen av å nesten være i mål.

 I dag har jeg rett og slett brukt litt tid på å pynte kjøkkenet til påske. Nye putetrekk fra IKEA i rosa lager fin vår stemning i slagbenken på kjøkkenet. Tulipaner og noen koselige påskeharer som jeg fant da vi ryddet i kjelleren.


Det er ikke alltid så mye som skal til - noen egg, noen fine eggeglass med kyllinger på og en liten hvit høne i keramikk.  Vips så ble det påskestemning i hyllen på kjøkkenet.


Innimellom legging av gulv, spikring og skruing av klesskap har datteren fått seg hund. En kul kar med navn Linus. Det er ikke store karen men akkurat passe. Den er livlig og vi merker at vi har fått et nytt familiemedlem som gir beskjed når det er på tide for litt lek og moro.


Han har glidd ganske godt inn i familien og i går når vi satt å så sprangridning på Eurosport var han den som var  den ivrigste. HEST ER BEST!


Akkurat nå er vi to hjemme alene, Linus og jeg.  Jeg sitter i sofaen og han på en liten 40x40 pute midt på gulvet. Det er deilig med onsdag og snart er det påskeferie.

Jeg ønsker dere alle en fin fin kveld.

Klem:O)

2 kommentarer:

  1. hei gratulere med hund i gjen

    litt mindre denne gang god påske til dere klem fra søs

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med ny hund, og så fin påskestemning det er hos deg! Med ønske om en god og varm påske! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)