lørdag 26. desember 2015

Nissen er snill!

 

Hei og god romjul!
Vi har det godt! Det er neste som om jeg med alderen setter mer pris på romjulsdagene enn selve julaften. Julaften er så fort over og så kommer disse dagene etterpå der man kan velge å gire ned flere hakk.
1 dag ble stort sett brukt til å slappe av, se tv, og nyte juleferien før vi hadde kalkun til middag her på kvelden. I kveld er vi invitert bort på middag så dagen her hjemme skal brukes til å få ryddet opp litt på kjøkkenet ( vi var for mette til å rydde i går kveld) og se julefilmer på tv.


Jeg må ha vært snill i år for på julaften fikk jeg både flere ting fra Riviera Maison, nye tøfler, bøker, penger og ny sofa. Hjørnesofa.
Etter vi i høst var i Gdansk og bodde i  Polens vakreste leilighet og så at hele vår familie fikk plass i en hjørnesofa foran tven - har jeg ønsket meg hjørnesofa til tv kroken her hjemme.
Det er jo mye hyggeligere når det er plass til alle ;) Så når helligdagene er over skal jeg inn å få hjem den nye hjørnesofaen til stuen.


Denne sofaen beholder vi mens den i tvkroken blir byttet ut. Jeg fikk forresten ny pute av nissen til jul. Polo puten har stått en stund på ønskelisten min. En grei kar han der;)


Her er det stilt og rolig og jeg skal bruke morgentimene til lese litt blogger, se tv,  få ut og inn i oppvaskmaskinen og drikke kaffe i pyjamasen.

Jeg ønsker alle som er innom en deilig romjul.
Klem fra Elin

1 kommentar:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)