mandag 21. desember 2015

Inspirasjon til julens festbord



Det er alltid hyggelig å dekke fine bord spesielt nå i julen. Det er sikkert flere der ute som gjør dette for første gang og som grugleder seg. Jeg husker  når jeg skulle ha gjester i julen her for første gang - Heldigvis fikk jeg god hjelp av mamma som er en dreven " ha-gjester-på- julaften- dame"  Så min første gang ble absolutt ikke en skrekkopplevelse. Det som den julen vil bli husket for var at 7 av 15 julegjester ( 6 av de som overnattet hos oss) fikk omgangsyken i løpet julaften og 1 juledag. NEI, det var ikke maten :))

Jeg har vær innom pinterest for å finne inspirasjon til resten av julens festbord. Vi skal ha gjester flere dager i julen og jeg ønsker å ha en god plan på dette før julehøytiden starter.





7



5 kommentarer:

  1. Tes photos sont très jolies je reviendrai souvent ;)

    SvarSlett
  2. Youre so awesome, man! I cant believe I missed this blog for so long. Its just great stuff all round. Your design, man…too amazing! I cant wait to read what youve got next. I love everything that youre saying and want more, more, MORE! Keep this up, man! Its just too good.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)