mandag 28. desember 2015

Ruskevær og skitne klær


Hei og god morgen!
Så kom vinteren for fult og det er meldt et skikkelig ruskevær ute. Godt at det er romjul og man kan være inne å kose seg med god samvittighet. Romjulen består mye i mat og i går var jeg lei å både å spise julemat og lage julemat,så på kvelden reiste vi til Stavanger å spiste på Egon. Det var deilig å komme seg ut litt. Etter maten tok vi en liten spasertur i byen.  Det var et deilig avbrekk til både pinnekjøtt,stillesitting og tv titting.


Jeg er ikke så flink til å få unna ting på slike dager som som dette. Jeg blir skikkelig lat og unnskylder det hele med at det er hellig. Så i dag må jeg virkelig ta meg sammen å få gjort noe. Vaskemaskinen surrer å går allerede. Et lite minus er at julaften takket tørketrommelen vår for seg og må sendes inn til reparasjon. Så her må begge stuene tas i bruk som tørkerom hvis vi skal få unna klesvasken som har hopet seg opp de siste dagene.
Nei nå er vaskemaskinen ferdig og jeg får se å få hengt opp den ferdige maskinen med klær før jeg finner enda en unnskyldning for å ikke gå i gang med husarbeid.

 Tudeluuu
Klem fra Elin




5 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg!! Sedan gillar jag bloggnamnet också... ;)

    Kram
    Petronella

    SvarSlett
  2. hei på dei Elin:)
    hørtes helt perfekt ut med en tur på Egon
    utsetter huslige susler her også...
    men nå har jeg også fått i gang en maskin med klesvask
    kos deg i ruskeværet
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. ÅHHHH vilka mysiga foton :) Jag önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År och God fortsättning!

    Idag visar jag mitt nya kök och stolar på bloggen:)

    LOVE Maria

    SvarSlett
  4. En tur på Egon blir aldri feil, Elin! Titter innom for å ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År og takk for det gamle.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)