torsdag 9. juli 2015

L U S H


S U M M E R   I N   O S L O

Hei hei
Sommerferien er godt i gang for vår familie og de siste dagene har 3 av oss tilbrakt i Sverige nærmere bestemt Gøteborg og Fjellbacka. 
I går reiste vi til Oslo for å møte eldstedatteren som kom med fly til Oslo sammen med kjæresten, for å tilbringe noen dager her med oss - før vi alle reiser hjem på lørdag.

I skrivende stund befinner jeg meg i lobbyen på et hotell på Frogner i Oslo.  Perfekt beliggenhet til det meste i sentrum. 

I går ble dagen brukt til å titte litt i butikker, spise middag, tusle litt på Aker brygge og avsluttet kvelden på hotellet med kortspill. Jeg var trøtt så jeg lå å leste mens resten spilte kort. Hotellet er vi bor på er leiligheter med kjøkken (greit å fylle på med drikke og godis), stue, soverom og bad. Man kan velge mellom å få frokost servert opp i leilighetene eller spise frokost som på vanlige hotell.  


Så til bildene....LUSH en butikk midt på Karl Johan som selger såper, makup, kremer for hud og hår. 
Stilige badebomber, saltskrubb til kroppen med sitrongress, hudkremer uten tilsetningstoffer osv. Grunnen for jeg falt så dundrende for Lush var luktene og interiøret. Selvfølgelig er det en bonus at produktene også er bra ;O) Jeg og jentene fikk en demonstrasjon på badebombene i går kveld. Hvem vil vel ikke bade i sitrongress, deilige oljer og et skjær av gull-skimmer... Vil du vite mer om produktene kan du gå inn på lushnorge.no eller stikke innom butikken i Oslo. 









Nå skal jeg sette meg ned å drikke kaffe, lese nyheter og bare slappe av noen timer til før vi skal ut i byen. 

Ha en fin fin Torsdag. 
Klem fra Elin

4 kommentarer:

  1. For ein herleg butikk!
    Den må eg leite opp neste gong eg er på dei kantar..

    God sommar!

    SvarSlett
  2. Det ser ud til at være en god butik.
    God ferie til dig og god dag.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)