torsdag 21. november 2013

Cath Kidston in Cambridge


Fra det duse og det fargeløse til knallfarger fra Cath Kidston! Deilig med kontraster. Dette er noen av tingene som ble med hjem i kofferten fra England.
Butikken til Cath Kidston som ligger på torvet i Cambridge. Den oste av jul og den var julepyntet i riktige Cath Kidston farger. Rødt, rosa, lyseblått, grønt og gult. Deilige sukkertøyfarger! ( og julefarger)

Jeg kunne uten problemer hatt kjøpt med meg halve butikken, hadde det ikke vært for flyturen hjem og at jeg allerede hadde handlet minst 10 kilo med sjokolade, godteri, te og kaffe ( den byen er rå på sjokolade).




Jeg forelsket meg i Cambridge og planlegger allerede en tur ned dit til sommeren. Det var så mange flotte steder som jeg er sikker på er dobbelt så vakre på en varm solskinnsdag enn i yr og temperaturer nesten på minus siden.
Planlegging av tur er bare hyggelig og så er det så kjekt å ha noe spennende å se frem til...og jeg tror at Cath Kidston butikken er like vakker på sommeren som på vinteren.






4 kommentarer:

  1. Så fint!!!
    Önskar dig en jättefin Torsdag
    Kramar!!!!!

    SvarSlett
  2. A omega replica to get Different watches, Jewellery & Writing instruments 2011 will be now viewed as your measure for any highest quality designs while in the region’s high grade look at, excellent jewellery plus top level crafting extras field. Nominations rolex replica submariner for any Awards’ safe and sound, on-line range approach around every single pre-determined, well-defined plus third party areas to get different watches, jewellery & writing instruments were coursing around fast. A effect is zealous and then to particular date 523 nominations were got out of several of the highest quality foreign companies this replica watches uk involve Cartier, Harry Winston, Vacheron Constantin, Lorry replica hublot Cleef & Arpels, Hublot, Jaeger-LeCoultre, Piaget, Chopard, Panerai, IWC, to call exclusively quite a few, in that way contributing its excess fat to your legitimacy plus authority of your procedure. Wewatchshop is undoubtedly an online website presenting wrist watches out of foreign design companies. The following rolex replica Norfolk, England based mostly internet look at search features unbeatable selling prices plus absolutely free transport all over BRITAIN plus UNITED STATES. Prospects might also sequence around greater part to get distinctive promotions. Several of the foreign watch companies on offer at Wewatchshop will be BlingStar, Disney oclock replica rolex gmt, Ice-cubes Usa, Kahuna, Komono, plus wewood different watches.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)