tirsdag 15. oktober 2013

Rett før...


Hei !
Her har jeg kommet vel hjem fra Oslo og er godt i gang med arbeidsuken etter høstferien. Høstferien var et deilig avbrekk i en travel hverdag og klatrer opp på toppen på listen over "fineste høstferier" noen gang.
Gå sakte aksjonen fungerte og jeg fikk gjort en masse både til julemarkedet og slappet godt av.
Med julemarkedet kun 3 uker unna kan man ikke hvile på laurbærene og uken skal brukes til å forberede både ting som jeg skal selge og selve markedet.

Dette året blir vi flere utstillere enn noen gang før. I tillegg til alle de som har vært med tidligere har en hel haug av nye kjekke utstillere meldt sin ankomst som løedamer ( og noen menn) og jeg har måttet ordne meg ekstra plass i form av partytelt for å få plass til alle. Da snakker vi ikke om et slik partytelt på 3x3 meter nei vi snakker om et telt på 10x5 meter!



Jeg elsker disse ukene før markedet. Når det koker og det er 1000 ting som må ordnes før vi kan åpne portene til Løedamenes julemarked i westernbyen. Jeg må bare huske å nyte disse ukene før, for det er nå det er utrolig gøy. Spenningen, forventningene og gleden over å få til noe som er til glede for meg selv og andre.


Håper jeg ser deg på markedet!

Her blir det kaffekoking, kaffedrikking og litt klipping og liming før jobb. 
Vi snakkes!


3 kommentarer:

  1. Åh, det markedet skulle jeg gjerne vært på :-) Masse lykke til med forberedelsene!!!

    SvarSlett
  2. Vakre bilder og lykke til med julemarkedet! klem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Just what exactly I actually acquired is definitely this but not only is going to Omega put out a strong Aqua Terra which has an in-house rolex replica uk designed action, nonetheless this it will have got a GMT unwanted effect. This is certainly all of element of fake hublot sale the fresh Omega Quality and reliability 9605 auto action. Effectively, a 9605 is actually a release of your 9300 which includes a GMT relinquish among the list of cartier replica sale subdials. While, the following seriously models outside the form. If Omega published a quality and reliability 9300 action around 2011 (hands-on initially glance plus outline listed here), the reasoning appeared to be to have an fantastic in-house chronograph that is present day in every single manner, have got a line rim, chanel replica bags silicon portions while in the escapement, and turn handy. Them functions not one but two subdials for any 100 % 12 an hour fake chanel chronograph. The following leaves not one but two possession while in the perfect subdial, which will options both chronograph working hours plus a matter of minutes. While in the 9300, a kept subdial appeared to be for any going secs.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)