søndag 21. juli 2013

Sol, sommer og søndag


For ei helg!
Slørlandssommer, måkeskrik, sol, fin musikk, gode venner og lukta av sjø. Ikke noe er så fint som å ha  ferie hjemme på Sørlandet, når sola skinner og gradestokken viser godt over 25 varme. Enda finere er det å komme hjem å se at sommeren er akkurat like vakker fra terrassen vår. 
Søndag, sommer og sol....perfekt!







Ønsker alle der ute en god søndag!

Minner om giveawayen som  jeg har på bloggen i disse dager. For å bli med trenger du kun å legge igjen en kommentar. Giveawayen finner du HER. 



8 kommentarer:

  1. Nydelige sommerbilder.:)
    Ha en flott ny uke.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Åh så fine Peoner du har der på bordet! Jeg elsker de! Men alle mine forsök på å få rosa å blomstre her er helt umulig! Hva gjör jeg for feil! De andre trives jo...!
    Ha en herlig sommer videre!

    SvarSlett
  3. Smukke smukke billeder og skøn blog ♥
    Kh Anja

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)