mandag 29. juli 2013

Ikke helt etter planen...


Hei og en fin ny uke. 
Her ble det en bitteliten bloggpause mens jeg og familien har vært i Tyrkia. Uken vår har bestått i sol, bading, ekstreme mengder vann, sykehus innleggelse (datteren fikk dobbeltsidig bakteriell lungebetennelse og det var nære på at vi ikke fikk lov å forlate Tyrkia på grunn av smittefare) og derfor har  bloggen  rett og slett levd sitt eget liv  godt og vel en uke.

Nå er vi tilbake og jeg må innrømme det at nå har det vært nok utenlandsferier på en stund. Nå vil jeg bare være hjemme å kose meg!

Her blomstrer det meste og jeg ble utrolig glad da jeg så at pelargoniene overlevde "hjemme alene uken- uten vann". Ja faktisk så har de aldri vært så fine som etter jeg glemte å vanne dem før vi reiste til Tyrkia. Enda et tegn på at jeg fortsatt vanner  alt for mye når vi er hjemme.



Jeg har en vinner å trekke  på  Giveawayen. Den får jeg trekke  i morgen for nå er det på tide med mat og i kveld blir det hjemmelaget pizza.

Ha en fin fin kveld



4 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)