tirsdag 5. mars 2013

På Catwalken...


 Hei!
Vi er ferdige med stue og kjøkkenet og fått inn igjen det meste som skal inn. Denne gangen har jeg virkelig vært nøye med utvelgelse av tingene som får komme tilbake igjen. Ute i garasjen står både møbler og kasser med ting som det rett og slett ikke er plass til. Her om kvelden kom jeg plutselig på at det kunne være kjekt å ha et loppemarked eller et garasjesalg. Slik jeg kan få bort tingene uten å måtte kaste dem ( jeg har liksom ikke hjerte til det)
Tenk så koselig en solskinns lørdag med kaffe, kaker, garasjesalg og skravling. Jeg liker å stelle til slike ting enten det er til julemarked, sommermarked eller den nye ideen med garasjesalg/ loppis.



Gangen står for tur og da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg jammen fått meg catwalk i gangen. Her har det blitt lagt varmekabler og blitt støpt i løpet av dagen.  Nå skal det bare tørkes pusses ( blir fantastisk med betongstøv i hele huset...) og så er det klart for fliser. 



Nå skal kvelden brukes til å få på igjen rene og hvite Ektorp trekk på tv sofaen.De har fått seg en  skikkelig omgang med kloring, jeg skal flytte en taklampe og så skal jeg slappe av med det nyeste Boligdrøm.

Ha en super kveld!







6 kommentarer:

  1. Hei hei Elin!
    Så spennende prosjekter hos dere!! Virkelig fornyelse på gang. Høres herlig ut:)

    Garasjesalg hørtes veldig koselig ut, tipper det kommer innom mange til en handel og kaffe hos deg:):)

    Ønsker deg en superduper kveld med interiørblad,- godt plantet i nyvaskede sofatrekk;) Kan det bli bedre?!

    Klemz

    SvarSlett
  2. Så fint det ser ut i kjøkkenet ditt!
    Kjekt å ha garasjesalg - så får noen glede av tingene du ikke har plass til. Litt fint å få igjen noen kroner også. Blir spennende å se gangen deres ferdig!
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld!
    Marianne.

    SvarSlett
  3. For en lekker catwalk! Sånn har jeg også hatt for ei stund siden, og jeg glemmer ikke det frustrerte ansiktet til herremannen da jeg glemte meg av og slapp inn hunden alene.... ;) Kjøkkenet ser veldig fint ut :)

    SvarSlett
  4. så fint det er hos deg!! Artig å se forandringer:) Gleder meg til flere innlegg:)) Blir endel rot og støv midt i oppussingen, men det blir jo så fint etterpå:)

    Ha ei god og fin uke! Lillan:)

    SvarSlett
  5. Skikkelig gøy med oppussing i heimen :) Å så artig å lese om dine vår forberdelser som kommer flere måneder der sør, enn i nord :)) Ha en flotters kveld, med støv kluten :)

    SvarSlett
  6. Her sker da noget på blogen skønne skønne og inspirerende billeder som altid Knus Else

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)