søndag 19. august 2012

Hjemme igjen :O)


Hei og god søndag.
Her er det tåkete, kjølig og deilig! Ja det er kjempedeilig faktisk. Vi ankom Stavanger lufthavn kl 9:20 og etter nesten 24 timer på reise synes jeg det er kjempe deilig å sitte i min egen sofa, se på norske tv kanaler, drikke vann rett fra springen og hvile tykke hovne ben mens tåken ligger tykk utenfor.
Det er første gang vi har hatt tåke på vel 3 uker og jeg kan telle alle gangene det har regnet i Thailand på en hånd og da har det stort sett vært en liten skur på natten. Så jeg skal absolutt ikke klage på været.


Guri så digg det er å komme hjem til sin egen stue og sine egne ting! Å bo i koffert i 3 uker er fint men det er enda finere å ha klesskap. Men koffertlivet er fint innimellom.


Det var enormt mye å få kjøpt i Thailand. Enorme mengder klær, sko og jallaballa t-skjorter ( t-skjorter med alt mulige uanstendige tekster på) Men det er begrenset hvor mange par sko man kan kjøpe så jeg stoppet på 4 par og noen topper, en bukse og en....te sil ! ( ja, åsså veskene som jeg har vist tidligere)



Her skal dagen nytes, det skal slappes av og det skal vaskes klær. Men først skal jeg ta meg en tur ut i hagen for der har jeg ikke vært på 3 uker.

Jeg ønsker alle som er innom en deilig søndag!



7 kommentarer:

  1. Hei hei elin
    Så sant så sant - borte bra men hjemme best.
    Men mange flotte minner har dere fått samlet
    Ønsker deg en flott søndag
    Klem anita s🌸🌸🌸

    SvarSlett
  2. Hej Elin
    ja borta bra men hemma bäst :)
    superfina bilder..
    å missa nu inte...

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  3. velkommen hjem, ELIN.
    forstår det er deilig å være hjemme igjen. INGENTING ER SOM HJEMME!
    nyt siste rest av søndagen,
    hilsen fra TOVE

    SvarSlett
  4. Heia:) Ja det er helt herlig og ut og reise, men desto bedre og komme hjem igjen:):) Så utrolig fine bilder du hadde der, ble helt forelska i det bilde med soffaen:) Det var fint og enkelt:) Lekkert:):) Me like:)
    godt og ha deg hjemme igjen:) Klem fra Linn

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem!! Fine bilder:))Klem lille meg

    SvarSlett
  6. Velkommen heim igjen,alltid godt å komme heim sjølv om det er fantastisk å være borte og:)
    Har vært veldig kos å lese innlegga dine og sjå bilder fra turen:))
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Velkommen hjem igjen.
    Blir lei av å bo i koffert etter bare ei uke jeg. Syns det er slitsomt. Hjelper på visst en har klesskap på rommet.
    Alltid godt å komme hjem, går over hage, sjekke post og hvordan det står til med blomstene inne.
    Men det er jo herlig med tre uker med sol, når en ikke har sett sola så mye her i landet. Men jeg skal ikke klage. Vi har hatt etpar uker nå med mye sol og varme. Og dagen i dag har vært herlig. Varmt og godt.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)
    Ps: er du klar over at du har fått kode på kommentarene dine? Vet bare at du ikke har hatt det før, mulig du vil ha det. Vet mange ikke orker å kommentere når det er det. Jeg kommenterer uannsett selv om det er greiest uten.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)