onsdag 20. juli 2011

I LOVE DANMARK...


Hei alle sammen! Etter litt Internett problemer er jeg nå på nett igjen ( takk og pris). I skrivende stund sitter jeg på plenen på Stall Mellby i strålende sol å venter på at ungene skal starte med stevne hopping.
( øving til O store stevne neste uke)

De to første dagene har vært sølete, regnfulle og ekstremt skitne. Gårsdagens først trening resulterte i 10 foreldre under en sol parasoll mens regnet plasket ned. Det regent faktisk slik at selv under parasollen ble ble vi dusjet som om vi satt oppe i en fruktdisk på Rema 1000. :O)

FALBY huset er 1000 ganger finere enn det jeg hadde forestilt meg. Greiere familie skal man lete lenge etter og vi storkoser meg.  Til og med mennene er superimponerte over huset.( og av en eller annen grunn ligger det ikke for de menn jeg kjenner å skryte av slike ting he he)
Jeg har tatt på hundrevis av bilder å jeg kommer til å legge ut inspirasjons-bilder av både hus og butikk etter hvert. Dere får også takle et par bilder av hester og barn i ny og ne, for det er jo tross alt derfor vi er her
 ( njaaaaaaaaa.....he he) Ok her kommer iallfall noen bilder fra huset. Øverste bilde har jeg vært inne i butikken å tatt...








 Hest ( bare hvis noen lurte.....)





Ok, nå starter treningen så jeg må stikke....kommer igjen senere eller i morgen tidlig....til dere som venter på om det kommer trekning av trøstepremier i LEGO konkurransen, så skal jeg ta en kjapp telefon hjem først å oppdatere meg på været på Ålgård.

Tudeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

8 kommentarer:

  1. Herlige bilder!!!!
    Sååååå mye fint på butikkbilde...herlige sommerlige farger :)))))

    Ønsker deg en super sommer ;o))
    Klem Elisabeth ;o))

    SvarSlett
  2. Kos dere masse... det så herlig ut der!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. å, for nokre herleg, inspirerande bilder!

    og veldig kjekt med Danmark tips :)

    Kos dykk videre!

    SvarSlett
  4. Så fine inspirerende bilder. :)
    Kos deg videre. :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Love this blog! Pictures are so beautiful!! Colours and everything...

    SvarSlett
  6. Haha, da jeg så første bildet trodde jeg du hadde vært på en real shopperunde! :)
    Ser ut som et kjempekoselig hus, idyllisk! Kos dere masse :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Så masse herlig bilder, for et hus altså!!! Der hadde jeg oxo trives:D Kos dere masse i Danmark, jeg reiser på lørdag (Dana-Cup med snuppis og laget). Gleder meg, for det er virkelig deilig å være norsk... i Danmark;)

    Håper selvfølgelig på å snuble over noen interiørbutikker, så jeg håper ikke bilen blir fylt til taket av bagasje.

    Kos dere videre!
    Sommerklemmer, Anita:O)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)