onsdag 13. juli 2011

Sommerparadis



 I dag våknet jeg til strålende sol og varm vind. 
Jeg har brukt store deler av dagen til å ikke gjøre noe,
bare nyte sommeren fra mitt sted nede i hagen. 
Et skikkelig sommerparadis.En balje med vann og noen 
blomster utgjør et deilig avkjølende fotbad på en
 varm dag. Noen inspirerende bøker, 
norske jordbær og hvitvin i glasset. 
Dette er livet- dette er mitt sommerparadis.
  





Jeg sender inn bildene fra hagen på NIB sin sommerparadis konkurranse så får vi se hvordan det går.
Det er sol, det er ingen trøstepremier å dele ut men jeg smiler å er glad. Det er sol, det er sommer og nå skal jeg stikke ned til mitt sommerparadis i hagen å nyte ettermiddagen.

14 kommentarer:

  1. det ser skönt ut ..så ni har sol idag ? här i sverige regnar det ..s.k ..typiskt svenkskt sommarväder ...man blir så förban...på det ..solen ska ju skina...jag är inne på bloggen igen ..är rastlös...men du bjuder på fina bilder idag ..ser avslappnande ut ..kramar till dig ..jeanette.kallebodalantliv

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder :) Flott sommerparadis !!
    Nyt sommeren!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. I Love your BLOG

    greatings from switzerland
    Jacqueline ♡

    SvarSlett
  4. Härliga underbara bilder!=)

    Kram
    Adela

    SvarSlett
  5. Herlig med sol og varme etter mange overskya regntunge dager.
    Los deg :)

    SvarSlett
  6. Så herlig med eget paradis i
    hagen :)
    Vakre bilder...
    Håper dagen har vært fin og lykke til i utfordringen...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Koselige og sommerlige bilder...
    Lykke til i Nib`s konkurranse:)
    Ja,endelig litt sommer og sol,får håpe det varer...
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Herlig sommerparadis! Fotbad vil jeg også snart ha. Og sola som er kommet, er så deilig. Håper det varer noen dager!

    Ønsker deg en fin sommeruke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Det så ut som et deilig sted og sitte og bare nyyyte sommeren!!!

    SvarSlett
  10. Så koselig ett lite ferieparadis. Der kunne nok hvem som helst ha kunnet slappe av og nyte sommer og sval vind....stillheten er nesten til å ta og føle på. Kos deg. Klem :-)

    SvarSlett
  11. Ah for en drøm! Ferien min starter kl 15 i morgen og jeg satser på å gjøre en del av det samme som du beskriver her. Samtidig så har vi et hus som skal pusses opp og en garasje som skal bygges... Jaja, så lenge det er sol er det håp!

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder! Du har virkelig et sommerparadis i hagen!:)
    God sommer, og håper finværet varer :)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)