tirsdag 19. februar 2019

kreative jenter som vi heier på


Hei og god tirsdag 💫
Kreative mennesker heier vi frem og nettopp disse to jentene i begynnelsen av tenårene vil jeg bruke bloggen min til og skape blest om.
Rakel og Pia bruker fritiden sin blant annet til å sy! De syr hårbånd og strikker for salg.  Hårbåndene og strikkene har blitt veldig populære fordi, de er så forseg gjordt, vakre og billige. Mødrene har hjulpet dem med å lage en Instagram konto - der man kan se hva som lages ( og sikkert legge inn en bestilling eller to)
Jentene kan dere følge på piaograkel.syglede


8 kommentarer:

  1. When you pick a human hair wigs that fits your face perfectly, it will seem less obvious that you're wearing hair pieces and wigs. And, of course, you'd want that; you wouldn't wear hair pieces and brazilian hair uk otherwise. Wigs are typically made from human hair, horse hair, and synthetic hair, but more kinds of materials are being experimented with all the time. The human hair wigs have been and still are worn for many reasons such as fashion, costuming, to hide baldness, to establish nobility, luxury, and more. In the modern market of today, it is safe to say that lace front wigs uk are still a very significant part of fashion and beauty and also very important for medically-related reasons, such as the use of human hair wigs by cancer patients, etc. With such a selection of everything from weaves to full hair wigs, there is no sign of diminished popularity in hair wigs.

    SvarSlett
  2. Hei, jeg vil dele mitt fantastiske vitnesbyrd Etter å ha vært i forhold til Ektemann i årevis, brøt han med meg, jeg gjorde alt for å bringe ham tilbake, men alt var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har For ham ba jeg ham om alt, jeg gjorde løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til min venn, og hun foreslo at jeg helst skulle kontakte en stavekaster som kunne hjelpe meg med å stave en stave for å få ham tilbake, men jeg er den typen som aldri trodde å stave, jeg hadde ikke annet valg enn å prøve det, jeg sendte postkassen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt ville gå bra før tre dager, at min eks skal komme tilbake til meg før tre dager, han kastet staver og overraskende på den andre dagen, det var rundt 4 pm. Min eks kaller meg, jeg var så overrasket, jeg svarte på anropet og alt han sa var at han var så lei meg for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye. Jeg var så glad og gikk til ham som var hvordan vi begynte å leve sammen lykkelig igjen. Siden da har jeg gitt et løfte om at noen jeg kjenner som har et forholdsproblem, vil jeg være til hjelp for en slik person ved å henvise ham eller henne til den eneste virkelige og kraftige staveren som hjalp meg med mitt eget problem. e-post: babaidadawiseman01@gmail.com
     Du kan sende e-post til ham hvis du trenger hjelp i ditt forhold eller noe annet sak.

    Kjærlighet Stavninger
    Tjen gode penger eller vinn en lotteri.
    Oppnå suksess i virksomheten.
    Åndelige problemer.
    Vinn rettssaken.
    Se etter din livspartner.
    Få en godt betalt jobb.
    Få kontroll over ekteskapet ditt.
    Motta favør og få tiltrekning fra folk.
    Få tilbake tapte penger.
    Helbred deg av alle sykdommer. både herdes og uhelbredelig.
    Løs svangerskapsproblemer og velsigne deg med babyer etc ...

    Ta kontakt med denne flotte mannen hvis du har problemer med en varig løsning
    gjennom babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    Takk meg senere

    SvarSlett
  3. Hallo alle sammen, Mirabel fra Canada Kjæresten min og jeg var glade så vidt jeg kunne fortelle, og jeg trodde aldri at vi skulle gå i stykker. Da fetteren hans døde i en tragisk bilulykke dro han tilbake til Storbritannia i en uke for å være sammen med familien , Jeg kunne ikke gå fordi jeg var i midten av å underholde kunder fra byen for arbeid. Han så ikke ut til å være opprørt over at jeg ikke kunne gå, så jeg lot ham være. Det neste jeg vet, han koblet på nytt med en gammel venn fra videregående som han hadde knust på for mange år siden, og de begynte å ha en affære! Jeg hadde ingen anelse om hva som skjedde før en måned etter at han kom tilbake fra Storbritannia. Han fortsatte å se både henne og jeg, til jeg fikk ham til å sende en tekst til henne en natt, jeg konfronterte ham og han fortalte meg sannheten om hva som skjedde, vi brøt opp og gikk våre egne veier. Ingen av oss kjempet for forholdet vårt, jeg var sint og bestemte meg for ikke å være opprørt over det og bare fortsette å bevege seg. Så etter en måned med ikke å snakke med ham ble jeg trist, jeg ville at han skulle fortelle meg at han ønsket å være sammen med meg og ikke henne, kontaktet jeg dr. Otumba for en kjærlighetsformulering, og han hjalp meg helt! han var i stand til å få ham til å savne meg dit han ønsket å komme sammen igjen. Han hadde mange angrer og følte seg dårlig for ikke å kjempe for å beholde meg og for juks generelt. Han verdsetter forholdet vårt så mye mer nå, og vi er sammen nå! Du kan også få kjæresten din tilbake ved hjelp av Dr. Otumba ta kontakt med ham til i dag for åndelig hjelp

    E-post: (Dr.otumbaspiritual@gmail.com)

    WhatsApp: +14243266872

    SvarSlett
  4. A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
    Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
    Email him at: Emutemple@gmail.com  
    Call or Whats-app him: +2347012841542

    SvarSlett
  5. Laser sights have actually come a long way in the last twenty years. Today, laser sights for guns and also hand guns are brighter, a lot more sturdy, water-resistant. Laser Sight is currently incorporated into grasps, guide poles, flashlights, and accessory rails, offering enormous energy without taking up extra space on your tool. Laser Sights can be seen thousands of yards away, and also green laser sights are a preferred selection for some shooters. While red laser sights are typically more economical as well as stand up better throughout hard recoil, green laser sights have a much longer noticeable reliable array. Green lasers are also easier to see during the day while red lasers carry out much better in dark setups. If you need assistance while shopping online for Sig Sauer Laser, have a look at our Internet site Viridian Weapon Tech. Body Cam

    SvarSlett
  6. To reduce HIV AIDS (CQ) side effects and permanently cure the virus, so that increasing its durationfor HIV AIDS could be safe, the drug was potentiated by stabilizing it with Medicinal synthetic Aluminum-magnesium silicate (MSAMS).CQ-treatment for five Plasmodium berghie -infected mice-groups Tel/Whats-App: +2349153551847 Email:drotaborabiodun@gmail.com

    SvarSlett
  7. thank you for writing and publishing this article. this article is very interesting to read for me and very easy to understand and of course very useful

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)