fredag 5. januar 2018

Stue før og etter




God morgen og god fredag! 

Fredagsfølelsen er tilbake og akkurat det er deilig! Før jeg kommer igang med husvask, klesvask og baking tenkte jeg å vise noen før og etter bilder. Jeg elsker før og etter bilder. I dette tilfelle er kvaliteten på mine bilder ikke de aller beste og da jeg begynte å blogge knipset jeg bilder med et lite digitalkamera fra canon. Men det gjorde nytten det og.  Øverste bildet ble tatt i stuen i fjor sommer.  
Bildet over er tatt i fjor og bildet under er tatt i 2007 eller 2008. Etter det har vi revet en vegg malt vindukarmer og dører. Lagt ny parkett og tapetsert. 



Planen er å legge nye takplater, tapetsere i en tapet som passer til den på kjøkkenet og få nye lister.







Tapeten vi har på veggene er veldig lik fargen vi først malte stuen i. Jeg likte så himla godt denne fargen at da vi skulle ta bort miljøtapeten og erstatte denne med tapet valgte jeg en tapet i nesten samme farge. hi- hi Grunnen for at vi tapetserte var at miljøtapeten hadde begynt å trekke seg i hjørner etterhvert som huset fikk satt seg.




I tv kroken som vi kaller det er alt byttet ut. Det eneste som ekstiterer er svart hvitt bilde  over tven , av gamle Stavanger som nå  henger i gangen vår. Jeg har samlet flere bilder fra huset vårt gjennom årenes løp og det er ganske artig å se endringene vi har gjort. 

Nå gå kokka fra meg....igjen. Jeg får komme i gang i dagens gjøremål. 

Dere får ha en super fredag.

 Klem:O)

5 kommentarer:


  1. تنظيف منازل بالجبيل
    خطوات عملية التنظيف
    عند الاتصال بنا والاتفاق معنا علي الموعد المحدد، تقوم شركتنا كواحدة من أفضل شركات تنظيف شقق بالرياض بالاتى :
    تنظيف منازل بالرياض
    نقوم بارسال عدد عمالة مناسب لمنزلك، مجهزين بأفضل الادوات والمعدات التي تسهل عليهم بجانب كل مواد النظافة والتطهير والتعقيم الخاصة بالخدمة، لذلك لن تشغلي بالك بجلب أي معدات أو مواد التنظيف .
    جلى بلاط
    خدمات تنظيف المنزل تشمل غرفة المعيشة من تلميع الأثاث و مسح الأرضيات، وتلميع الشبابيك والزجاج ، تنظيف السجاد و تنظيف الستائر وترتيب الأثاث.
    خدمات التنظيف
    ويمكن الاتفاق عند طلب الخدمة طلب خدمات إضافية مثل غسل الستائر أو غسل السجاد بمقابل إضافي أو تنظيف الموكيت بمواد متخصصة وأيضا غسل الانتريه وتنظيفه وإعادة رونقه مرة أخرى .
    شركة تنظيف
    شركة تنظيف فلل بالرياض

    SvarSlett
  2. Do you suffer from insects and their abundance and extreme damage We offer you the best company to exterminate all kinds of insects with the guarantee is the ideal company for insect control, where today offers the best offers and services cheaper prices 50 discount for a limited period.

    หนังออนไลน์

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)