onsdag 19. oktober 2016

Ommøblering i Tv stuen og Per og Pål - to gode investeringer


Hei og god Onsdag. 
Jeg har virkelig vært effektiv i dag. Jeg har fått unna 3 telefonmøter, vært på personalmøte, vasket klær, handlet, laga middag og ommøblert....nå var det siste ikke noe som var nødvendig men jeg synes det er veldig kjekt med litt små forandringer så hvorfor ikke.  Etter å ha pusset opp kjøkkenet hadde en tallerkenhylle til overs og jeg hadde absolutt ikke lyst til å kvitte meg med den så for noen dager siden  kom jeg på at jeg kunne bruke den opp i tv stuen ved arbeidspulten min.


Bytte av puter i Tv stuen og vips så føles stuen nesten som helt ny. 




Jeg har fått flere henvendelser om jeg kan vise oppvaskmaskinene våre....så her er de.
Per og Pål -På hver sin side av vasken.
Greit når man har mange til middag, aldri oppvask stående på kjøkkenbenken og i teorien kan man bare ta ut av den ene når det er rent og etter man har brukt det, settes inn i den andre ( mannen synes denne løsningen er gullfin) Så hvis man setter det på spissen trenger vi vel egentlig kjøkkenskap;O)


Det er kveld og jeg kjenner at nå var det godt å sette seg ned foran tv. Her skal kvelden nytes.

Jeg ønsker alle som er innom en fin 
kveld og en deilig torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)