søndag 9. oktober 2016

DIY: Høstpynt


Hei og god søndag!

Jeg er snart klar til å gå på jobb, jeg må bare få i meg dagens dose med kaffe, steke kjøttkaker til i ettermiddag og lufte hunden først.

Jeg har surfet litt på nettet for å finne noen fine ideer til å pynte her hjemme i høst. Oktober og november er en koselig tid så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av dette.
Vi har liksom ikke hatt noen tradisjon i Norge for å dekorere med gresskar - annet enn til Halloween
(for de som feirer dette) og ofte går man liksom å venter på at kalenderen skal vise tid for å pynte til advent og jul.

Her kommer noen tips til hvordan man kan pimpe opp gresskar som slettes ikke krever allverdens forberedelser. Hvis man ikke finner andre farger på gresskarene enn orange, så mal dem i den fargen du ønsker. Det betyr jo ikke så mye om de etter en tid råtner, for de skal jo kastes likevel.
Bruk maling, glitter, sprittusj, skjære ut figurer eller bruke dem slik dem er i en dekorasjon på bordet eller på trappen utenfor.










Ønsker alle en fin fin søndag!

 Klem :)

4 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)