søndag 3. april 2016

Sommer hele året



Jeg er veldig glad i sommeren. Ikke bare sol, varme og vakre sommerblomster men interiørsommeren.  Jeg liker sommerhusstilen. Den stilen som får det til å føles som om det er sommer - hele året. Lett, ledig og luftig. Duse farger, kontraster som svart og brunt enten på møbler og tekstiler. Blått og hvitt. Ikke for mye nips men akkurat passe og noen grønne planter.


Henger du med? Bildene er fra bildemappen på pcen som heter inspirasjon. De er fra både Danmark, Sverige USA og England. Vakkert ikke sant!



 I går var det den store flyttedagen og rom ble byttet om her i huset. Heldigvis fikk vi mannen til en venninne av meg til å hjelpe til. Ellers så hadde vi nok ikke klart det. Takk Leon! I dag kommer familien på søndagskaffe. En fin tradisjon de har hatt i mange år i mannens familie. Ikke noe formelt men bare for å komme sammen å skravle.

Ha en strålende vakker søndag. 
Klem fra Elin



1 kommentar:

  1. Ja sommarstilen är härlig, vitt, ljust och fräscht...Jag har faktiskt skrivit ut liknande bilder som din översta ifrån nätet och gjort tavlor av, då får man skön somrig stil även på väggarna :-) Njut av din dag! Hälsar Charlotte glatt

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)