mandag 11. april 2016

Slørlandmagi


God morgen!
Vi har hatt en fantastisk helg på Sørlandet og Landsstevne i sprang. Når man driver med sprang blir det mye farting med hesten og Kristiansand og Søgne rideklubb er et av de stedene som vi liker spesielt godt.  Vi var 4 familier som reiste med 4 ryttere og kom hjem med 7 sløyfer. Ganske bra med tanke på at det er Landsstevne, vanskeligere baner, ryttere fra hele landet og flere deltakere.


Her en vår rytterprinsesse og hesten vår i aksjon. Bildet har jeg lånt for anledningen for jeg klarer ikke å ta slike bilder med mobilen og speilrefleksen  ble liggende igjen hjemme.


Det var rart å være borte fra denne her karen. Han skal etterhvert få bli med men først må han bli vandt med at det sitter folk oppe på hestene. Han bjeffer ikke på hestene bare når det sitter mennesker oppå. Og det hender jo ofte på et sprangstevne ;)
Ny uke nye muligheter. Mandag er gått fra å være slik som mandager ofte er til å bli en av mine favorittdager i uken. Blanke ark,en hel uke til å fylle med akkurat det man måtte ønske og denne uken skal jeg fylle min med maling, malerkoster og en IKEA tur.

Ha en magisk mandag!

Klem fra Elin


1 kommentar:

  1. Høres ut som en finfin helg altså ;)
    Mandagene her er også litt slik. Deilig å starte ei helt ny uke .
    Nyt dagen.
    Klem Christina

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)