mandag 22. februar 2016

Tilbake til hverdagen


God morgen!
Vinterferien er over og vi er tilbake til normalen- iallfall nesten. 4 kofferter med skittentøy på vaskerommet er ikke normalen og jeg får bare brette opp ermene å sette igang med vask av ull, treningstøy, ski klær og kosebukser.

Vi har hatt det fint. En liten oppsummering: Sol, snø, OL, Lillehammer, 14 par slalåmski og utstyr, mye god mat, mye brettspill og mye latter osv  4 voksne, 3 barn og 7 ungdommer. Et perfekt reisefølge.
Det blir mye rot  med 14 av alt men et hyggelig rot. Jeg har kosa meg i barnebakken, sola meg, vært på hytta og jeg har slappa av. Krystall syken kombinert med bratte bakker og svinger funker dårlig. Jeg får komme sterkere igjen til neste år.
Det er mandag og jeg sitter her å planlegger uken. Plutselig var vi der igjen med avtaler, middagsplalegging og møter. En dobbel espresso og jeg er snart i gang med å vaske klær.









Da var kaffen drukket opp og jeg får komme meg ut på vaskerommet.

Snakkes. Klem:)

1 kommentar:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)