onsdag 25. november 2015

Hjertelig velkommen du også


Hjertelig  velkommen
Det har handlet mye om tradisjoner her på bloggen i de siste innleggene og jeg holder meg forsatt litt der.
Tradisjon tro ønsker Ålgård blomster  alle hjertelig velkommen til Julebutikk åpning på førstkommende søndag. 14 - 18. Ålgård blomster ligger i Udlahuset på Ålgård.

Et av de gamle fabrikklokalene til DFU   (De forente ullvarer) Flere av fabrikklokalene til den gamle fabrikken har blitt tatt godt vare på blant annet Udlahuset som nå er i privat eie.

Lokalene er vakre og har fått beholde sin gamle fabrikk sjarme. Dekoratørene er dyktige og det mangler heller ikke på kreative tips og ideer. De fører mange kjente merker innen interiør og jeg er selv ofte innom for dette er favorittbutikken når det gjelder blomster og pynteting. Både i nostalgisk og moderne stil.  Jeg var innom i går å tok noen bilder av julebutikken.
 Søndag 29 november 14 -18. 
Når du kommer til Ålgård i Statoil krysset - Kjører du mot Bryne. På veien igjennom Ålgård vil du se at det bygges ( her kommer Norwegian Outlet) kjør 100 meter videre mot Bryne og på venstre side av veien ligger det- det gamle huset der store deler av huset er av stein. Adressen er Ole Nilsens vei 9 og skulle du ha problemer med å finne frem ringer du 51618273 for nærmere informasjon.






Klem fra Elin 

5 kommentarer:

  1. Å den som bodde i nærheten
    ser ut som ett sted
    det ikkje er lett å gå fra ja
    takk for titten
    kos deg søte Elin:)
    klem Eli:)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)