torsdag 15. oktober 2015

Opptatt med å lage ting til julemarkedet ♥

 Hei 
Dagene flyr i godt lag og den siste tiden har jeg brukt flerfoldige timer sammen med symaskinen. 1 November er det julemarkedet  og dette året skal jeg selge godteri, nisser, engler osv. Samtidig med å lage ting som jeg selv skal selge har jeg holdt på å organisere   resten av julemarkedet med snart 50 utstillere. 50 herlige kreative mennesker. Dette året kan vi tilby deilig julemiddag, vafler, smultringer, julebakst, lefser, blomster, interiør, håndarbeider, gards mat, saueskinn, treleker, glasskunst, kunst, nisser, engler, grønnsaker rett fra et gartneri på jæren, julenek og mye mye mer. 


Men der var min lille pause over- jeg må få sydd ferdig noen tilda nisser og en uhorvelig mengde pepperkaker. 



Her ser dere et bilde av et av utsalgsstedene på julemarkedet for noen år siden - fullt kaos og utrolig kjekt! 
Du er hjertelig velkommen!

Ha en fin fin dag
 Klem fra Elin 

2 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)