tirsdag 23. juni 2015

Sommer på terrassen


Hei og god morgen! 

Det har blitt 23 juni og det nærmer seg sommerferie med stormskritt. Jeg kjenner sommerfuglene svirre i magen når jeg tenker på at sommerferien starter på fredag og det kun er noen få arbeidstimer til før jeg kan ta skikkelig ferie.

Feriefølelsen har virkelig satt seg her i hjemmet med to ungdommer som har hatt sine avsluttende eksamener blir det sene morgener, litt sånn ta det som det faller seg på dagtid og kveldene- ja kveldene vil liksom ingen ende ta. 



Endelig har sommeren kommet utendørs og ikke bare innendørs. 
Er det noe som får meg i humør så er det nettopp sol og varme og i går fant jeg frem planter og sommerblomster som liksom har blitt plassert under tak i le for regn og vind, og jeg fikk pyntet rundt sittegruppene på terrassen.  




Nye kurver til sommerblomstene kjøpt nå i år. Disse har de både på Coop ekstra og mega. Jeg var tidlig ute med å kjøpe to av de største og her om dagen fant jeg  en mindre størrelse i samme serie. 
Den store koster 199,- mens den som er hakket mindre kostet 99,-




Det er sankthans og vi skal nyte fin været. I kveld blir det grilling her hjemme og jeg skal sitte lenge ute på terrassen å bare nyte sommeren.  

Men jeg får hive meg rundt å gjort noe før jeg skal på jobb. 


Ha en strålende vakker sommerdag.

 Klem fra Elin 

1 kommentar:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)