mandag 8. juni 2015

Jobb som prosjektleder...



Snart sommerferie...

God morgen og god ny uke!

Tenk det at vi er godt i gang med juni og om noen få uker er det sommerferie. Jeg kjenner feriefuglene kile i magen og ser frem til noen uker med stille morgener, ingen nistepakker som skal smøres, kaffe på kjøkkentrappa, reiser og jobbing her hjemme. Her er det ferier som blir brukt til de største prosjektene og denne sommeren er det ikke noe unntak. 


Vi har både små og litt større prosjekter på gang her hjemme og på grunn av at mannen til daglig har mye å gjøre med firmaet, har jeg ikke hjerte til å " bosse" han rundt når han endelig har litt fri. 

Noe kan jeg gjøre selv men i vår sa nakken min stopp og derfor må jeg beherske meg selv om  det ikke mangler på lysten til å ta fatt på mange av oppgavene selv er tilstede. 

Nakken skal jeg ha resten av livet og umale vegger, snekkerarbeide og legging av fliser springer liksom ikke avsted. Det har faktisk vært nesten det aller verste...det å beherske meg på dager som jeg ikke kjenner at jeg har nakke. 


Noe jeg imidlertid er god på og som ikke går ut over den delen av kroppen som binder hodet sammen med resten av kroppen, er jobben som prosjektleder. 

Planlegging, fin tenking og delegering av arbeid. Og det er jo tross alt en viktig jobb det også. Prosjektleder jobben gir plenty av rom for nye ideer, forarbeid som innhente ideer fra Internett og planlegge selve prosessen. (hi-hi)


Bildene i dag er fra et sommerhuset til Sara og familien som driver Falby designs i Danmark. Jeg og familien min lånte huset deres sommeren 2011. Verdens fineste sommerhus.  

Men nå er det på tide med kaffe, starte jobben med oppvekking av ferieklare ungdom 
(litt vanskeligere å vekke dem, når de går inn i denne modusen)  og smøring av nistepakker. 

Ha en strålende fin dag. 
Klem fra Elin

2 kommentarer:

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)