mandag 16. mars 2015

Mandag- ny uke og blomster til deg



God  morgen og en god ny uke!

Jeg starter uken med å dele denne flotte tulipanbuketten med dere. Jeg fikk den av en venninne som kom oppom for å sitte i sola å drikke kaffe. Mange av dere fortjener den enda mer enn meg. Dere som er lesere av bloggen min, som kommenterer,følger meg på Instagram, kommenterer bildene mine, sender mail og sms. Dere som blogger og publiserer bilder på Instagram og som jeg inspireres av hver eneste dag. TAKK! 


Nytt bord i hus til tv kroken  og jeg elsker det! Det aller kjekkeste var at resten av familien også synes dette var fint. Man skal ikke se bort ifra at flere av våre møbler blir byttet ut med denne serien fremover.
Bordet er av merket Riviera Maison og serien heter Sequetucket Harbor. Bordet er 70x70 cm og akkurat passe til sofaen som vi har foran tven.
Skuffene følger med bordet og det er to skuffer på hver side av bordet.



Dere, det er så deilig at vi går mot lysere tider. Det nesten som om man våkner opp fra en dvale. 
Jeg kjenner det akkurat slik. Man får lyst til å ta fatt på alt. Male huset på utsiden, innsiden, vaske gardiner, trekk til sofaene- ja det bobler og man vet liksom ikke helt hvor man skal starte. Her må det lages en liste slik det blir en struktur i planene mine. 


Jeg ønsker alle en vakker mandag. 


Klem fra Elin

3 kommentarer:

  1. In cases where running watches through wash rag secure typically are not ones own strenght, you may choose to pick out some of the varieties developing aluminum jewelry. hublot replica You may choose to look at running watches through jewelry aquiring a silk, shiny and sleek stop. rolex replica uk Some people include colorations enjoy golden, rose bush golden, black colored and bi-colour. fake cartier Esprit running watches be certain oftentimes best-known not only for with regard to tasteful charm expressly ones own great includes on top of that. Every running watches include liquid prevention opportunity. replica chanel Their education in prevention alters as a result of mannequin to help you mannequin. Several other includes that could be recent can be meeting display screen and even chronograph. replica cartier Nevertheless Esprit contains a few outlets disperse in the uk, it is far easier for everyone if you happen to order Esprit running watches web based.

    SvarSlett
  2. Du har så fina bilder på bloggen väldigt inspirerande! Var kommer den fina mattan ifrån? Kram från Helene

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)