mandag 10. mars 2014

Du er hjerteligst velkommen...


Ny uke og en fin fin mandag. Jeg starter mandagen med Rosa. På kjøkkenet har det i løpet av helgen kommet frem enda litt mer pasteller og om ikke det var vårstemning før er det iallfall det nå. 





Våren er en fin fin tid for planlegging av hage og de siste ukene har været stort sett ikke tillatt noe annet enn planlegging. 

Denne uken ser det ut som om vi skal få litt finvær her nede i vest og da - da skal jeg innvie hagesesongen med å rake løv, rense bed for ugress (man sparer seg for mye arbeid senere i sesongen) og løfte på steiner for å ta livet av snegle egg!


Har du et hagelag der du bor? Sannsynligheten for det finnes et i nærheten er ganske stor. Hvis ikke og bor i passe avstand fra Ålgård- så har vi her på Ålgård et, og de flinke til å invitere til foredrag og inspirasjon. 


Onsdag Kommer Ingvill og Roger for å snakke om det å ha barn kombinert med hage.  Et meget aktuelt tema for de fleste med unger.  Dere er hjerteligst velkommen!



Men dere jeg må se å få i meg litt kaffe før jeg skal vekke de andre, smøre nister og selv labbe til jobb.

Ha en fin fin mandag!

Klem fra Elin 



2 kommentarer:

  1. så koslig :) skulle gjerne ha blitt med på det hagelaget,men det blir så langt unna :))

    SvarSlett
  2. The Yu-Gi-Oh! franchise was built upon a simplified version of the Magic: The Gathering CCG called Magic Wizards by creator Kazuki Takahashi. The game was originally meant to be phased out of the manga series, existing merely as an interest to initially bring the characters together. Reader response for more information prada handbags uk about the game drove Takahashi to alter the storyline of the manga to include more of the game, renamed Duel Monsters, probably because of the original name being too close to that of a certain popular card rolex datejust replica game. As the manga has gone on, the game rules have become more and more complex, although the card designs and descriptions are quite familiar to any early rolex replica Magic player.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)