fredag 14. mars 2014

Deilige fredag...


For en deilig uke vi har hatt her på sørvest landet! Sol, blå himmel, tørr asfalt, lave sko og solbriller....perfekt! 

Her blomstrer både påskeliljer og perleblomster og på denne tiden av året er løkblomster  i handlekurven med hjem, like vanlig som melk og brød. Jeg kan rett og slett ikke få for mange av disse herlige plantene nå om dagen. 


Det er ikke mange ukene til påske og siden påsken er kort og jeg synes det er så koselig å pynte hjemmet til påsken, har jeg tyvstartet litt. 


Vi er bare noen timer fra helg og helgefri! HERLIG! 

Jeg ønsker alle en fin fredag. 
Klem fra Elin


3 kommentarer:

  1. herlig! det klør i fingrene etter å pynte til påske her også :) trappa er pyntet med påskeliljer og perleblomster.god helg,nyt den :)

    SvarSlett
  2. Det har jeg også:)
    Dusje,fine farger hos deg også. Perleblomst er bare så fiiiin og vårlige!
    Fin helg til deg,
    KlemTina

    SvarSlett
  3. Yu-Gi-Oh! and Pokemon are the two names that spring to mind when hermes outlet it comes to anime created after the commercial fendi outlet product. Just about anyone who has turned on a TV during the Saturday morning or after school hours in the last ten years has stumbled across these two anime shows on the WB, Cartoon Network, and the 4Kids programming block, hermes replica and these series are still thriving where most anime shows only last for one season or two on US TV.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)