lørdag 1. februar 2014

Ikke så bloggbart akkurat...


Hei hei!
Jeg har så og si kommet helt i mål med rydding og sortering i kjelleren. (klapp på skulderen til meg selv) Og jeg har kastet masse, mye skal selges på garasjesalget i morgen og noe skal beholdes. Innimellom finner jeg ting som jeg hadde glemt vi hadde eller som jeg har lett etter men ikke klart å finne. 

Denne lampen er minst 10 år gammel og den har jeg virkelig lett etter. Jeg synes den er så stilig og som dere ser har den fått flytte inn på kjøkkenet vårt. 


Det har blåst opp til storm igjen så lørdagen skal brukes innendørs. I dag blir det baking av boller. Boller til kakaoen senere i dag og baking av boller til kaffen på garasjesalget i morgen. 



Stuen her jeg sitter å ser tv, blogger, leser. Akkurat nå er det ganske tomt og jeg har ikke hatt tid til å bloggefisere tv kroken....snakk om bloggifisere...gangen vår den er i skrivende stund skikkelig stylet for fotografering... HO HO HO


Som dere ser kan jeg ikke ta helt fri enda....garasjen skal ryddes, så skal dette (+ alt som er i garasjen og lekehytten fra før )sorteres for salg i morgen. 

Senere i dag kommer Marit (min garasjemakker) opp med ting og tang som hun skal kvitte seg med. Hun har tekstiler,pynt og et deilig overskudd av barneklær (dyre merker og ikke gamle) i tillegg så har ungene hennes laget hjemmelagde slikkepinner og smykker for salg i morgen. 


Som dere ser har vi litt forskjellig. Møbler, gyngestoler, speiler, tallerkenhyller,sifonflasker, lamper,hyller, kurver, pynt og nips, tekstiler det meste er i lys og landlig stil men vi har også ting i retro-stilen og masse leker (Polly pocket, Petshop, Barbie, Bratz osv)

Og vi selger alt for loppepriser!(Vi får litt bedre samvittighet av å selge tingene enn å kaste dem )

Det er bare å komme. 12-15 Husafjellbakken 12 på Ålgård. 
Parker på gjesteparkeringen eller på Solås skole. 

Nei jeg får hive meg rundt å sette bolledeigene før jeg må stikke på butikken. 


Vi snakkes!

Klem fra Elin 

3 kommentarer:

  1. Szkoda że tak daleko :(
    Wpadłabym na kawkę i małe zakupy :)

    SvarSlett
  2. ja tez bardzo żałuję, że nie mieszkam bliżej :(

    SvarSlett
  3. så herlig,jeg synes alt av bildene dine her er bloggbare!det var garantert et vellykket garasjesalg, herlig med loppispriser,det elsker jeg! ser ut som om du har fått ryddet bra :) jeg gleder meg til å rydde å få bort mye her jeg også til sommeren eller våren kanskje ;)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)