onsdag 4. desember 2013

Tips til en travel førjul



Her er desember godt i gang og lister med ting som skal huskes, gjøres,  gjøres hvis man får tid er snart i havn. Ønskelister, bakelister og handlelister - Ja, lister er en genial ide og når alt har blitt skrevet ned på listene kan jeg gjøre alt annet enn å gå å huske på hva jeg ikke må glemme. En befriende følelse nå i desember. 
Et godt tips til en travel førjul


Hver eneste dag kommer det litt mer jul frem her hjemme. Tekstiler, lys, granbar (må byttes ut en gang før selve julaften) og i går kom julemusikken på. Cd med nydelig julemusikk kjøpt opp gjennom årene.  De eldste er kjøpt da datteren på 16 var liten og det er de som spilles mest og har flest hakk.


Litt jul over alt er mitt motto og jammen om det ikke har blitt jul oppe på loftet også. Ikke rødt, ingen nisser bare en vakker lykt fra Millemoi, noen skøyter og et kremmerhus. Det blir jul av det også...

Jeg ønsker alle som er innom en herlig førjul 


6 kommentarer:

  1. Hei på deg Elin:)
    ja lister til jul
    er noe jeg også må ha:)
    så masse fine bilder fra deg
    takk for titten
    og ha en fin dag
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Heia;)
    Her var det masse flott juleinspirasjon;)
    Bli gjerne med på giveawayen min der du kan vinne tøyservietter med ditt personlige monogram på, til jul;)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  3. God ide, lister er et must for meg også. Nydelige bilder, det siste ga meg skikkelig julestemning, selv uten rødt og nisser ;-)

    SvarSlett
  4. Ja hurra for lister....her har jeg liketil laget en egen bok med lister,som er snedig å ta med seg når man skal et sted for det kan jo være man ser noe eller kommer på noe der også!!! SKriver alt jeg skal gjøre,vil gjøre (kke alltid samsvar mellom de to!!),gavetips lister,huskelister,handlelister....mye å huske,ikke rart det må skrives ned.Så koslige bilder fra heimen din,det må jo ikke være rødt til jul og det beviser du med stil :))

    Kos deg denne tiden frem mot jul!

    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Ja, listen er lang på hva som må gjøres til jul og ønskelista like så;) Men, det er så koselig å bare gjøre litt hver dag og kose deg :) Når jeg ser på bildene av det koselige hjemmet ditt får jeg så fin harmoni over meg. Du har ett såååå vakkert hjem. IDYLLISK! Klem fra Ann Elin

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)