mandag 21. oktober 2013

Julepynt under cover



Mandag og en ny uke....det klinger ganske bra i mine ører nå for tiden fordi jeg har så mye å gjøre. Eller for å si det slik - det er så mye jeg har lyst til å gjøre og  dukker til stadighet  opp nye ideer både til julemarkedet som er om  et par uker og til hjemmet og adventstiden. Og jeg skal innrømme det at hvis jeg hadde fått bestemme alene, kunne huset lett hatt blitt pyntet til jul i oktober, så kunne jeg hatt kost meg jul i 3 hele måneder. JEG ELSKER JULEN! 

Isteden så lurer jeg inn litt vanlig "julete" pynt frem fra skuffer og skap. Lyslenker, kongler, levende lys, engler, fattigmannsølv og pepperkaker ( jeg har spist 1 boks pepperkaker og skal snart starte på boks nr. 2). Hver for seg er ikke dette så julete men sammen blir det liksom Jul under cover.






Kvelden skal brukes til baking av supergode kjeks som skal selges på julemarkedet, gløgg drikking og pepperkake spising. ( livet er nais )

Jeg ønsker deg en fin fin mandag og ei flott ny uke. 


5 kommentarer:

  1. Lurt å begynne å pynte litt med ting som ikke er så typisk jul
    at en nesten skremmer folk. Må nok finne frem litt her også snart.
    Jeg gleder meg også til å lage bruktmarkedet om til julemarked.
    Det er skikkelig kos (og mye jobb)
    Her er det temperaturer rundt pluss/minus null.
    Og det setter meg i litt julestemning.
    Så i dag har jeg støpt lys som.
    En koselig "førjulsaktivitet"
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Fin ljusslinga och härlig krans :)
    Önskar oxå dig en fin ny vecka!
    kram Tini

    SvarSlett
  3. Enig med deg ; julen altså ;)) !!! Det gledes!

    Ha en fin, ny uke!
    KLEM
    anette

    Har vært forferdelig dårlig til å legge igjen et lite spor (selv om jeg ofte er innom) - så nå var det jammen på tide !! :)

    SvarSlett
  4. Hei Elin! :) Jeg er helt enig med deg.. Elsker julen! Men det er viktig å holde julen til juletiden, og ikke rett etter sommeren ;)
    Blir så frustrert over all julepynt som er fremme allerede i butikkene, da blir man jo litt lei når julen først ankommer.. :)

    Men jeg gleeeder meg :)
    Håper du har en fin dag!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Koselig stemning på bildene dine:)

    Her har snøen lagt seg og kulda har satt inn,
    og da er også julestemningen der.
    Liker også å snike inn litt "jul" når mørketiden kommer.

    Ha ei flott uke med alle dine vakre arbeidsoppgaver.

    Gerd Kr.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)