tirsdag 24. september 2013

Ute på trappen...


Høsten er en fantastisk tid. Fargene, luktene og skifte i været.  Regn og sol om hverandre. Jeg elsker å være ute på høsten. I går hadde klassen jeg er i O-løp. I strålende sol sprang  vi opp og ned åskammer for å finne postene. En skikkelig svett men fantastisk avslutning på en fin arbeidsdag. ( ...tenk så heldig jeg er å få betalt for å være med disse flotte menneskene og attpåtil få trim i tillegg) 

Her hjemme prøver jeg å skape litt koselig stemning utenfor så vel som innendørs. På kveldene tennes det levende lys ute på trammen og lyng er et must.


Jeg elsker søndagshopping og denne søndagen var jeg oppe hos ei kreativ dame for å handle litt til hjemmet.
Hun er en av nykommerne til årets julemarked  har laget denne knaggrekken. Hun snekrer, sager, syr, maler og stikker. Ofte får jeg følelsen av at hun kan trylle. Hun har evnen å trylle skrot til skatter. En plankebit og noen pinner, litt verktøy og malesaker...og vips så har hun laget en knagg.


Her blomster det som bare det nå for tiden og med fine temperaturer står inne blomster like godt ute. Jeg synes ærlig talt at disse plantene er finere ut enn inne.

Det er tirsdag og i kveld kommer noen kjekke damer  her for å ha bod møte  ( møte med de som jeg skal dele bod med på julemarkedet) Vi skal planlegge hva som skal lages, når, hvor og ikke minst hvordan utstillingen vår skal se ut. Det siste er nesten det kjekkeste synes jeg...å lage en utstilling som får besøkende i skikkelig julestemning.

Jeg ønsker alle som er innom en vakker høstdag!



6 kommentarer:

  1. så flott knagg! og koselig pyntet ved inngangen hos deg :)

    SvarSlett
  2. Sikke en skøn velkomst - kan så godt lide din balance mellem det maskuline og det feminine...smukt!

    Skøn dag fra Katinka Raabymagle

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet på trappen.. den knaggen var knallfin!

    Ha en herlig kveld,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Bli gjerne med på give away inne hos meg, putetrekk med dyreprint i premie :))

    SvarSlett
  4. Så flott du har pyntet på trappen din... Det er en koselig tid vi går i møte med mye innehygge og lys. Det liker vi ;0)
    Ha en flott kveld.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)