mandag 2. september 2013

Jul i november


Hei og god ny uke.

Mandager er fine de også selv om det regner og forkjølelsen har inntatt kroppen. Høstet bringer med seg gode og ikke fult så gode opplevelser. Forkjølelse er er den eneste tingen jeg ikke liker med høsten ellers så synes jeg høsten er en fin tid.
September er en fin fin måned for å planlegge julen. Ja, da tenker jeg jul i november og det årlige julemarkedet som avholdes i Westernbyen av oss løedamer.
Et godt gammaldags julemarked med gaveideer, ting til hjemmet, hjemmestrikket, blomster, ting til å spise opp  og mye mye mer. Info kommer senere. Hvis du kom i julestemning ( bare sånn bittelitt) kan du kopiere disse herlige gamle kortene og bruke dem til et eller annet kreativt og litt julete i høstmørket.







Ha en herlig mandag!

7 kommentarer:

  1. die weihnachtskarten sind wunderschön!!! hier ist es heute auch kalt und es regnet, aber ich hoffe, es kommen noch einige schöne sommmertage!!! alles liebe, angie

    SvarSlett
  2. Hurra for Elin!!!!!!! Jeg gleder meg veldig! Mange klemmer!

    SvarSlett
  3. Så koselig det høres ut og vakre bilder :) legger deg til i blogglista hos meg så er det "lettere" å komme innom deg :)

    Ønsker deg en herlig høst og god bedring Elin

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Åh! Nå kjente jeg at jeg gleder meg til jul :)

    Ønsker deg en nydelig tirsdag. Her skinner sola og jeg har ett spennende kundemøte ikveld :) Min andre kunde i min veldig nye Fabelaktig-portefølje *iiik*

    klemklem

    SvarSlett
  5. Nydelige kort. Jeg har noen slike etter hvert, fine å bruke som strykemerker.
    Ønsker deg god bedring.

    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)