mandag 9. september 2013

En en deilig kreativ tid i vente...


God mandag og ei god ny uke!

Helgen har fløyet men så er det nå slik at tiden flyr i godt lag...mitt lag denne helgen har vært mann, datter og hest på KM i sprang på Karmøy.
Hva skulle man gjort uten smarttelefon nå  i disse planleggings-tider for innimellom hopp og sprett, sløyfeutdeling og foring av hesten har jeg organisert julemarked. Døtid har jeg aldri vært fan av....he he.



Jeg kjenner det begynner å klø i fingrene etter å være litt kreativ så denne uken skal jeg sette meg ned å lage diverse ting som skal selges på julemarkedet.


Hvordan komme i julestemning når det er oppimot 20 grader ute...jo jeg ser på koselige  bilder som har blitt tatt fra tidligere år.  Da kjenner jeg virkelig at jeg begynner å glede meg til denne kreative tiden jeg er på vei inni men også til julemarkedet og ikke minst til jul.

Uken kommer til å bli fin. Det har jeg bestemt. Kreativ og fin...


Jeg ønsker deg også en flott ny kreativ uke.

6 kommentarer:

  1. Ja det er nesten så en kommer litt i
    julestemning når en ser på bildene fra deg.
    Koselig å drive med slike sysler.
    Kommer nok mer julestemning herfra fremover forstår jeg.
    Ha ei herlig kreativ uke :)

    SvarSlett
  2. Så flotte strømper- lekre :) jeg vil ha, hi hi :)

    Ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, elsker lin , duse farger og til jul litt rødt.
    Har internett trøbbel, men nå virker det vist et øyeblikk, og da kikka eg innom deg.
    Ha ein fin høst kjære Prinsesse.

    Klem,

    SvarSlett
  4. I dag er det lett å bli inspirert her, skikkelig høstvær, også koselig å se på dine bilder! Vi går en fin tid i møte!

    SvarSlett
  5. Åh .. Nå gleder jeg meg skikkelig til advent og juletider! Det er desidert den beste tiden i året. Her hadde du mange fine og flotte inspirerende bilder. Jeg selv har kommet godt igang med gavene allerede.

    Ha en fin og flott dag :)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)