onsdag 14. august 2013

Velkommen høst...


Høstens første "vekkerklokke" dag er allerede godt i gang her i huset. Det er min første arbeidsdag etter en lang ferie. Den siste uken merkes det godt at høsten er i anmarsj. Det er et kjøligere drag i luften og mørket kommer sigende tidligere enn før.
Huset høstes også merker jeg. Det er ikke like stas med pasteller og sommerens farger lengre. Nå vil jeg ha lune farger og brunt, beige og  sort.
Høsten er en flott tid synes jeg. Det er herlig å sitte godt og varmt innendørs å holde på med et eller annet kreativt, mens regnet plasker og vinden uler. Da koser jeg meg.


Himmelen er blåsvart og regnet er ikke langt unna. Jeg skal få i meg dagens første kaffe, smøre niste før jeg labber avsted til skoleårets første arbeidsdag.

Jeg ønsker alle sammen en herlig onsdag!

4 kommentarer:

  1. Selv om vi bare er halvveis i august føler man allerede høsten i luften. Den kommer litt tidlig i dette landet, men sånn er det nå bare. Jeg vil også snart bytte ut pastell med deilige lune farger, akkurat som du :-)

    SvarSlett
  2. og du Elin....kjenner deg så godt nå, at du kan bare innrømme at du gleder deg til jul :)
    Her tviholder jeg på sommeren :)

    SvarSlett
  3. Det føles både godt med høst, men samtidig vemodig å tenke på at den flotte sommeren vi har hatt, er over. Ønsker deg en flott høst tid fremover. Selv skal jeg pakke bort sommerklær i dag.

    Klem Anne Line

    SvarSlett
  4. Hei.
    Hvor har du fått tak i de flotte hundebildene??
    Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)