lørdag 20. april 2013

Lørdags-lykke-følelsen


Å kunne våkne til strålende sol på en lørdag må være toppen på lykke, det er jeg sikker på. En hel helg uten noen som andre planer enn kose meg i hagen, bake litt og bare slappe av kan ikke måle seg med noe annet.

I går kveld kom ånden over meg (ryddeånden) og når den kommer så er det bare å smi mens jernet er varmt. Så mens resten av familien  så Idol og Senkveld, fløy jeg rundt med støvkost og mopp å tok helgevasken. Resultatet er at jeg kunne stå opp i dag til et rent og ryddig hus.

Det forsterker lørdags-lykke-følelsen. 


Gangen vår har jeg blitt så fornøyd med etter vi la nytt gulv. Hele rommet er så mye lysere og triveligere  I går fikk jeg pyntet med litt fine farger som rosa og turkis.


Jeg er klar for lørdag, klar for en lang og kjekk dag i mitt eget selskap og hvis det blir tid til overs tror jeg jammen jeg skal dra frem symaskinen min...det begynner å bli en stund siden nå. Oppe ligger både den nye Tildaboken og nye flotte sommerlige stoffer. Dette blir en fin dag...jeg bare kjenner det på meg.



Jeg ønsker alle en fin lørdag og ei flott helg.

6 kommentarer:

  1. Høres ut som du har masse energi! Herlig med sånne dager :) Her står selvangivelsen for tur i dag, men måtte ha meg en liten bloggpause nå; er ikke glad i tall! Håper på en god pause i sola senere i dag.
    Nyt lørdagen :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Hei, Herlig å starte dagen med sol og super energi:-) Fin lørdag! klem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Vackra foton!! Ha en fin lördag!
    Kram Raina

    SvarSlett
  4. Hej Elin
    ser ju riktigt fint ut :)
    Hoppas dagen blir bra......
    å missa nu inte......

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  5. Hei elin
    Du er heldig som kan stå opp til rent hus og at helgevasken er ferdig,denne uken ligger jeg langt etter på husvask og husligsyssler,hehe.Utrolig flott du har det elin,liker stillen din,ha en strålende lørdag,og nyt dagen.nå skal jeg gå igang med å rydde hele huset,klem hege

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)