lørdag 9. mars 2013

Kirsebærblomstring på kjøkkenet


Jeg er så utålmodig og gjør alt for å kjenne litt på følelsen av vår, så i går ble vakre grener av kirsebær kjøpt med hjem fra blomsterbutikken. Ute er det fortsatt ganske kaldt men sola skinner og utover dagen blir det nok mulighet for å være utendørs.

Vi har hatt noen fantastiske dager her i Rogaland og i flere dager har jeg brukt ettermiddagene ute i hagen. Det er rett og slett energi skapende å kjenne vårsola varme i kinnene.


Kjøkkenet har fått litt rosa detaljer. Sammen med herlige gule påskeliljer og grønnfargen på bladene, blir rosa bare utrolig vakkert.


Er det ikke vakkert- det store hjertet mitt. Det skal henges opp ute på veggen. På denne tiden av året får jeg litt ekstra behov for å pynte og gjøre det fint rundt meg. Det gjør meg rett og slett lykkelig  Sola skinner fra klar himmel skal jeg ta meg en tur i skogen for å plukke med meg et lass av grener hjem igjen slik jeg kan binde meg et par store kranser som jeg kan pynte både inne og ute med.

Jeg ønsker alle som er innom 
en herlig lørdag og en fin helg

5 kommentarer:

  1. Hei og god morgen morgenfugl:-) WOW så nydelig hos deg...rosa og gult og grønt er vakkert....klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :-D Du er heldig som har sol i dag! Her hos meg snør det i dag..... Jeg ønsker meg sol og vår jeg også ;-)

    Ønsker deg en fin helg :-D

    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Hei
    Deilige lyse vårfarger! Kan ikke vente på våren selv.

    Nå om dagen ser det så fint ut gjennom vinduet også kommer man ut og så er det fortsatt kaldt, men nå blir det varmere etterhvert:)

    God helg
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Skjønt. Utrolig koselig kjøkken:) god lørdag.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)