mandag 21. januar 2013

Samlemani og ukens VI blogger



God morgen og en god ny uke! 
I nesten 10 år har jeg samlet på hvitt og kremhvitt porselen. Det er sjeldent jeg kjøper hvite kopper, skåler og tallerkener nytt men jeg ser ofte etter dette på loppemarked eller i bruktbutikken. Hvis jeg kjøper noe som er helt nytt så prøver jeg å tenke at det skal passe til det jeg allerede har stående her hjemme.


Skålen fra det danske firmaet Krasilinkoff er av det nyere slaget. Nydelig form og herlig mønster. Skålen passer godt til å stå alene på en kjøkkenhylle eller som en blomsterpotte med en husfred i og  fungerer fint sammen med tallerkener, fat og skåler som har blitt kjøpt brukt.

Forresten...jeg er uken VI blogger hos Vintage interiorblogs. Veldig kjekt å komme inn dit å oppdage nettopp det. Vintage interiorblogs er samle siden for bloggere som liker denne lyse, gamle, nostalgiske stilen.
Stikk innom  for inspirasjon fra VI damene og  linker til mange fantastiske interiør bloggere.

Ha en super dag folkens!.


9 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse som mens VI blogger:)
    Du har så fin smak synes jeg, og de loppis kuppene dine er bare så lekre;) skjønner godt du bygger videre på det du har når du først kjøper noe nytt;)
    Ønsker deg en fortsatt fin mandag:)
    Klem fra Linn;)

    SvarSlett
  2. Så flott ei skål!

    Og så kjekt at du får merksemd.
    Det fortjenar du.

    Fin veke til deg :-)

    SvarSlett
  3. Nyelige skåler :)

    Gratulerer som ukens VI - du har det kjempefint og har en flott blogg.

    Ønsker deg en strålende uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Nydelig bolle. Minner meg om noe jeg så i Frankrike for mange år siden.Liker også godt kombinasjonen blått og hvitt i porselen. Spode-koppene foreksempel...
    HA en fin dag

    SvarSlett
  5. Gratulerer som uken VI :)

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  6. Gratulerer sååå mye Elin!!;)Velfortjent:)!
    Ønsker deg en flott uke videre:)gleder meg til vi ses igjen..::)Er det lov å begynne å glede seg til julemarked igjen snart eller??:)Mange gode klemmer:):)

    SvarSlett
  7. Gratulerer Elin! Så gøy!

    Skålen din er kjempefin! Snart er det Figgjo igjen:-)

    Ha en fin kveld!

    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)