tirsdag 29. januar 2013

Hummingbird...



Hei!
Nå har hvitt blått og sort dominert en stund  så nå er det på tide med litt farge. Her hjemme er det fortsatt mye hvitt med flere fargeklatter men nå har rosene begynt å komme frem. Jeg ble så inspirert av datterens valg av tapet til rommet sitt.
Hummingbird fra Cole & son. Rommet hennes blir hvitt med en fond vegg i denne tapeten. Med så mange deilige farger  å velge mellom er det bare å pøse på med tekstiler i alt fra dus grønt, gul, rosa til flere forskjellige lilla toner. Jeg tror rommet hennes kommer til å bli utrolig flott! Er det ikke en herlig tapet! Jeg blir utrolig glad bare å se på den.


Glade farger er noe vi trenger  nå om dagen synes jeg. Ute er det grått og trist men det positive er at det er iallfall ikke kald lenger. Det er slik som det pleier å være her på sørvest landet i januar.

Jeg ønsker alle som er innom en 
blomstrende fin dag videre.



10 kommentarer:

  1. VIRKELIG EN VAKKER TAPET. herlig med det mønsteret og de fargene. blir sikkert kjempefint rom. heldig hun med en flink mamma som deg.
    fin ettermiddag til deg,
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Herlig tapet! Jepp, rett og slett til å bli i godt humør av.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  3. Kjempe fine tapet. Det kjem til bli lekkert.klem

    SvarSlett
  4. Jepp det er en utrolig flott tapet,skulle gjerne hatt den selv i ett av rommene men,det var ingen som ville ha den.kanskje jeg skal kjøpe en og lage noe å den for så å henge det på veggen,hehe.
    Ha en flott uke prinsesse .klemmer hege

    SvarSlett
  5. Helt fantastisk tapet! Blir nok fint där i rommet!

    SvarSlett
  6. Rett og slett nydeleg tapet!! God natt !

    SvarSlett
  7. Så vakker tapet!!!!Kan tenke meg det blir fint!!!
    En drøm å pusse opp ett jenterom!!

    Tusen takk for den koselig kommentaren!! Den varmet langt inn i hjerteroten!!!!! :O)

    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)