torsdag 27. september 2012

Solid...


Hei og god morgen! 
Plutselig var det torsdag og jeg tar helg i ettermiddag. En herlig velfortjent langhelg. Morgendagen skal gå med til å få unna ting her hjemme (noe som har en tendens til å hope seg opp nå for tiden) og kose meg mest mulig. Det siste tror jeg ikke kommer til å bli vanskelig å få til.
Sist helg var jeg innom Antikk og samle messen. Jeg viste dere tidligere i uken hattene og stokken jeg kjøpte men jeg kom også hjem med dette vaskebrettet. Jeg har sett mange vaskebrett på min vei men dette synes jeg var ekstra fint med skriften på toppen.


Jeg har tidligere konkludert med at høsten har kommet på grunn av regn, vind og skolestart. I går måtte jeg bare ut på terrassen å ta bilder av utsikten vår. Trær har blitt gule og lyset har fått et grålig preg selv om klokken ikke var mer enn 14:30 da dette bildet ble tatt. Selv om det høstes så synes jeg utsikten er nydelig og føler meg veldig heldig som bor akkurat her vi bor.


Torsdag morgen og jeg har stått opp tidlig for å få mannen avsted litt tidligere enn vanlig. Det er fint å komme seg opp tidlig for da får man tid til så mye før man skal avsted på jobb. Nå når jeg er ferdig med å skrive dette skal jeg finne meg en kopp kaffe, sette på nyhetene og ....



...gjøre ferdig denne Tilda engelen.

Til vi høres igjen neste gang må dere ha en fin  og høstlig torsdag.


13 kommentarer:

  1. Ønsker deg ein flott dag!det vaskebrettet var så fint,kjempekjekkt å finne slike fine ting:)Tilda englene dine er så fine:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Oiii, den var fin!

    Ha en fin dag

    -Lottemora-

    SvarSlett
  3. Så fint vaskebrett!! Såå koselig:)

    Ha en flott dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Du har all grunn til å være fornøyd med vaskebrettet - jeg har ikke sett et slikt før iallefall. Kos deg med dagens prosjekter. Jeg foretrekker sofaen, enn så lenge :)
    Ha en flott torsdag!

    SvarSlett
  5. Nydelig vaskebrett!!
    Ekstra fint med skriften på, ja!

    snart helg... håper din blir fin!

    klem ib

    SvarSlett
  6. Slike vaskerbrett er kjempe fine.
    Ha en knall fin dag du også
    klem

    SvarSlett
  7. Hei. Flott vaskebrett du har fått. Fikk tak i et selv for ikke lenge siden. Men ditt var flott med skrift på. Flotte høstbilder. Klem fra Liv.

    SvarSlett
  8. Stilig med skrift på vaskebrettet:0).
    Den utsikten misunner jeg deg veldig...sukk...

    Ha en kjempe fin torsdag.

    Klem Alfa

    SvarSlett
  9. Ja det vaskebrettet var kjempe flott!
    Jeg kikker rundt etter det selv, syntes det er så stilig med slike :)

    Jeg er så betatt av alle Tilde englene du syr, selger du?
    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  10. Nydeligt vaskebrett, me like :0)

    God helg!

    SvarSlett
  11. Titt gjerne inn på min nye blogg butikk,linken er på siden av bloggen min :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  12. I just found your Blog by chance, what a Lovely site you have! The new Tilda fabric is gorgeous, isn't it? I just Users the same rose print for a messenger bag. You are more than welcome to take a look at the result on my blog.
    Best wishes from Germany
    Anita

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)