søndag 30. september 2012

Kreativt kaos...


God søndag!

Jeg har vært i det kreative hjørnet hele helgen og har sittet ved kjøkkenbordet å sydd både Tildaer, englevinger og cupcakes. Jeg har flere nye Tildaer i samlingen og jeg gleder stort til å selge dem på julemarkedet.
Å svare på hva jeg lager, når noen spør er ganske komplisert. Jeg lager det meste som jeg selv liker å ha på pynt hjemme.  For at jeg ikke skal gå lei symaskinen så finner jeg på andre kreative prosjekter slik som klipping og liming. Tingene jeg lager i papir er enkle, nostalgiske og julete.


Fyrstikkesker, lysposer og kort i samme serie. En fin avveksling til stapping, tråkling og montering av kroppdeler i tøy.


Men du verden så rotete det blir av klipping og liming. Nøyaktig slik ser kjøkkenbordet ut i skrivende stund og det er ikke mye annet enn kreativ k (a) o s å spore her. Søndagen skal brukes til å klippe meg ferdig med lysposer og så skal jeg tilbake til "stappe modus" igjen. Klart dere skal få se flere av de nye Tildaene!....de kommer i senere innlegg.


12 kommentarer:

  1. Du lager veldig fine ting.
    Kos deg videre i det kreative kaoset ditt. Og ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en skikkelig fin søndag Elin.
    Her ser det ut til at det blir en bra høstdag for tur i skogen og gryte med sopp ;)

    Klem LinnTherese

    SvarSlett
  3. Mange fine ting i nostalgisk stil her, blir nok mange godbiter til julemarkedet!

    Ha en kreativ og fin søndag! :-)

    SvarSlett
  4. Hei og god morgen:-)
    Ved det bordet skulle jeg gjerne satt:-) Elsker å putle, jeg som deg. Så mye fint du skaper!
    Denne gang skal jeg til løa!

    Kos deg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Så herlig å bruke søndagen til kreative syssler, ser at du koser deg veldig :-) Må bare si at Tildaene er fantastisk fine :-) klem Anita

    SvarSlett
  6. Hei Elin!
    Så flotte ting du lager :)
    Jeg er ingen kløpper på symaskinen, men klipping og liming det liker jeg. Tenkte også å lage noen fine fyrstikkesker bl.a.
    Fin søndag videre til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Så mye fint du lager!
    Og litt variasjon må man ha
    så man ikke blir lei:-)

    Lykke til med produksjonen!

    Klem

    SvarSlett
  8. Koselig aktivitet... Moro og lage egne ting. Håper jeg klarer å kommer i gang med det jeg også.
    Ha en fin søndag videre
    klem

    SvarSlett
  9. Så vakre ting du lager, skulle gjerne vært like kreativ som deg:) Tildadukkene din er superfine og jeg likte veldig godt det gamle vaskebrettet..kjempefint! Ha en flott kommende uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Ååå, så flink du e! Alltid kjekt å sjå t deg, e så kreativ! Eg syr litt sjøl. Har no lagt ut litt på bloggen min. Måtte laga meg ny då den gamle blei ødelagt då blogspot blei ny :( kjipt! Kanskje me sjåast inne hos meg.... Uansett, alltid kjekt å sjå t deg og prosjekta dine! Rot veit eg alt om. Har heldigvis fått meg syrom! Deilig!
    Ha ei fin veka! Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)