mandag 20. august 2012

Kaffepause- inspirasjon



Med nyvasket kjøkken og haugevis med rene klær som senere skal brettes og legges på plass tok jeg meg en velfortjent pause ved kjøkkenbordet. Mens kaffen forsvant fyltes hodet opp med ideer fra det det nyinnkjøpte Boligdrøm. Og da koppen var tom hadde allerede jeg sett meg ut flere ting  i kjøkkenet som skulle få bytte plass.


Det er deilig med inspirasjon og det får jeg ofte når jeg sitter slik og tar små pauser den kommer. Enten jeg sitter på terrassen å titter ut over vannet, ser noe fint på nettet eller som i dag da jeg satt å drømte meg bort med et interiørblad. Det er ofte at disse inspirerende pausene medfører mer arbeid for meg selv, men det er jo så gøy, og mens jeg driver å ordner, flytter på ting eller lager et eller annet- så kjenner jeg at jeg virkelig koser meg.


I dag var det bare en fem minutters kaffepause som skulle til for å bli inspirert....det er ikke alltid det er så mye som skal til.




10 kommentarer:

  1. Bolig Dröm är en väldigt inspirerande tidning!Hoppas jag får min tidning fort :)
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  2. Uha... Det blad gad jeg godt at hygge mig med, når jeg skal i seng i aften...

    Glæder mig til at se hvad der har inspireret dig:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlett
  3. Mykje goé inspirasjon i blader. ikkje alltid så mykje som skal til før vi får ein ide.
    Ha ein goé og kreativ kveld.
    klem

    SvarSlett
  4. Så deilig å få ny inspirasjon og bare over en 5 minutters kaffekopp da:)
    Masse fin inspirasjon i Boligdrøm!

    Fin kveld til deg!

    Janne

    SvarSlett
  5. Selv kaller jeg meg Prinsesselin i trygge omgivelser, når jeg vil kaste litt lys over meg selv.
    MEN, jeg liker navnet på siden din! For den minner om meg:)
    Uansett, fra den ene Elin til den andre; du har en veldig fin side og du skriver utrolig godt!

    SvarSlett
  6. Skulle kanskje tatt meg en kopp kaffi selv;)

    SvarSlett
  7. Good article, I'm like, thank you, looks great good template.

    SvarSlett
  8. Good article, I'm like, thank you, looks great good template.

    SvarSlett
  9. thx for deling, virkelig insipired mig

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)