søndag 8. april 2012

Lykke er å komme hjem...




God morgen og god første påskedag!
Vi har kommet hjem og det er virkelig noe i ordtaket borte bra men hjemme best. Da vi kom inn dørene i går i 23 tiden, etter å ha vært på reise siden kl 9 var det en deilig følelse å se mitt eget kjøkken, min egen sofa, tv med norske kanaler og ikke minst alle mine egne ting. Følelsen av lykke over å være hjemme igjen ble forsterket da jeg våknet til strålende sol og tanken på at det fortsatt er påskeferie og vi skal nyte de siste dagene hjemme.
Litt påskepynt har ble det kjøpt på turen og som stor Maileg fan jeg er måtte jeg jo kjøpe denne påskeharen hjem.


Det klør i fingrene etter å sette i gang med et eller annet prosjekt så etter å ha fått satt i gang vaskemaskinen, fått på plass tingene fra koffertene skal jeg ta meg en blogg runde (jeg har en hel uke å ta igjen) for å finne inspirasjon til de neste dagers prosjekter.  Men først er det kaffe....på mitt eget kjøkken.... ( lykke...)



9 kommentarer:

  1. Velkommen hjem Elin, kos deg de siste feriedagene dine i solskinnet!!
    I dag blir det urbudhelleren på oss, spennende for småtrollene det :)
    Påskeklem fra Tone

    SvarSlett
  2. Alltid godt å komme hjem fra ferie :)
    Nyt de siste påskedagene!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Ja, alltid godt å komme hjem når man har vært på tur :)

    Kos deg med de siste feriedagene!

    Klem

    SvarSlett
  4. Bestandig godt å komme hjem! Håper du har hatt det flott, Roma er en herlig by :)
    Nyt de siste fridagene!

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, det er så sant som det er sagt! Men en reise er det som kanskje gir mest for pengene? God minner og opplevelser som man tar med seg videre!

    Fortsatt god påske til dere!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. God 1.påskedag og velkommen hjem.
    Ja det er alltid godt å komme hjem igjen etter noen dager borte.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  7. Ja, alltid godt å komme hjem til det kjente og kjære. Jeg pleier å ha helt syk hjemmelengsel de få gangene vi drar på tur.. så det er vel ikke så rart at det sjelden er ferietur her i huset ;).
    Blir spennende å se hva slags prosjekt du finner deg. Jeg holder også på med et lite søm prosjekt nå i fridagene. Håper jeg blir ferdig.
    God påske!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Det er nå litt morsomt det der med å glede seg til å komme hjem igjen!
    Tror veldig mange har det akkurat sånn,smågutta også faktisk.
    Selv så fint man har det på tur,så er det bare så vidunderlig godt å komme hjem!
    Ikke minst til sin egen seng.
    Borte bra,hjemme best!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  9. Ein wunderhübsches Langohr!
    Frohe Ostern und ganz liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)