onsdag 22. februar 2012

Redesign- mens svineknoken koker.


Vinterferiestemning fra slagbenken. Det er grått her i Rogaland men fordelen med å ha vinterferie er at man trenger ikke gå ut i regnet, noe som jeg synes er et bra tips i dag. Her er det bare å bænke seg inne med sy tøy, en god bok eller hva man måtte ønske.  Her blir det hjemmelaget ertesuppe og pannekaker til middag og mens svineknoken koker skal jeg sy et putetrekk og et par kappegardiner til vaskerommet av et gammelt overlaken som har fått noen stygge rustflekker.  Det er på tide å få svineknoken på kok å finne frem overlaken og symaskinen. Det blir en fin dag i prinsessehuset.


 Jeg ønsker alle som er innom en vakker og positiv onsdag.

7 kommentarer:

  1. Ja man må kose seg inne når været er grått! Vinterferie hjemme er deilig. Ble veldig fristet til å kjøpe en svineknoke til i morgen, det lukter jo bare himmelsk i huset når man koker det;)
    Koselig bilde fra kjøkkenet ditt, og nå ble jeg minnet på å vanne husfreden min,hehe!
    Vil ønske deg en fin vinterferiedag!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hjemmelaga ertersuppe er godt. Må huske å sette det på menylista en dag jeg har fri.
    Her er det opphold, men litt overskyet. Er meldt litt snø, håper ikke det kommer.
    Kos deg med syingen og matlagingen i dag :)

    SvarSlett
  3. Mmm hjemmelaget ertesuppe og pannekaker er kjempe godt! Her er også været grått og trist.. gleder meg til våren :)

    Er en giveaway på gang inne hos meg, ta gjerne turen innom ;)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en riktig fin dag inne i ruskeværet! Ingen grunn til å sitte inne å ergre seg over dårlig vær, men heller gjøre det beste ut av dagen inne!
    Og det høres da iallefall ut som du har masse hærlige og kreative planer for dagen!
    Kos deg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en riktig fin dag inne i ruskeværet! Ingen grunn til å sitte inne å ergre seg over dårlig vær, men heller gjøre det beste ut av dagen inne!
    Og det høres da iallefall ut som du har masse hærlige og kreative planer for dagen!
    Kos deg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  6. Hørtes koselig ut! :) Og sulten ble jeg også. Ha en fin ferie! :)

    Mari

    SvarSlett
  7. Kjempe flott å kose seg inne.. her er det hyttekos, men skal hjem i dag da.. kunne vært her lengre men... kos deg i prinsessehuset! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)