fredag 13. januar 2012

Influensa syk...


God kveld og god fredag! 
Jeg er innom for å ønske dere alle en fin helg. Tusen takk for  tips og fine kommentarene dere legger igjen.
Det har vært stille fra denne kanten de siste dagene og det er fordi jeg har vært totalt utslått av et influensavirus.  Jeg er enda ikke på langt nær frisk men har nå  forflyttet meg fra sengen og ned på sofaen så jeg tar det som et godt tegn.

Kvelden skal tilbringes under teppet på sofaen med en kopp te og tv underholdning.

Tudeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



22 kommentarer:

  1. God bedring Elin...!!! :) :) :)

    *God helg*

    Klemmer ❤

    SvarSlett
  2. Ja jeg lurte på hva det var med deg nå siden det var så stille fra Ålgård. Kjedelig å være syk. Ønsker deg riktig god bedring :)
    Håper helga blir bra tross influensaen.

    SvarSlett
  3. Rigtig god bedring til dig Elin håber snart du er på benene igen.Kram Else

    SvarSlett
  4. Ønsker deg riktig god bedring!
    - og god helg. :)
    klem

    SvarSlett
  5. off....stakkar..!
    God bedring Elin!!:)
    hb du snart e på beinå igjen!
    Goe klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  6. Har faktisk lurt, når jeg ikke har sett innlegg fra deg før "fuglene fiser", hehe.. hørtes ikke noe kjekt ut,Elin! Håper det bedrer seg snart!!
    God bedring!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg god bedring og god helg.
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  8. Uff da!kjedelig å være syk!! God bedring:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. God bedring snupp!
    Et skikkelig møkkavirus det der...

    Nyt kvelden som best du kan <3

    Stooor klem!

    SvarSlett
  10. Så ble det din tur også da Elin..
    Like kjedelig hver eneste gang!
    God bedring til deg!!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  11. God bedring :)
    Nyt sofaen og pleddet, så er du snart på beina igjen :D

    Lisbeth

    SvarSlett
  12. Hei Elin
    sååå kjedelig å være syk da
    et godt tegn å forflytte seg litt
    masse god bedring
    klem anita s

    SvarSlett
  13. Auda!
    Aldri kjekt å være syk, riktig god bedring!!

    SvarSlett
  14. Ja det er jo årstid for div vira :( men rigtig god bedring

    SvarSlett
  15. God bedring!
    Håper du snart er frisk igjen:-)

    Klem

    SvarSlett
  16. God bedring, Elin! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. God bedring og stell godt med deg selv da! God til blogging er ikke dumt det heller!

    SvarSlett
  19. God bedringsklem kommer din vei.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)