lørdag 3. desember 2011

Forbereder førjulsfest...


Det er  nesten en uke siden vi tente det første adventslyset og i morgen skal vi tenne lys nr. 2.  Denne uka har jeg hatt fult opp med sånne kjekke ting som begynner på jul. Julebord, juleklipp, julebakst, julestevne i dressur og  julestevne i sprang. 

I kveld skal jeg ha førjulskos for gode venner. Akkurat nå har jeg tatt meg en pause i forberedelsene mens jeg tenker ut noe lurt å dekke bordet med.
Dekking av bord er kjekt og ofte er det " vi tager det vi haver" prinsippet som råder. Sånn bli det i kveld også. Det eneste nye til hjemmet er en julestjerne i rødt og den ble kjøpt på butikken i dag i hui og hast etter jeg var ferdig med min vakt i kiosken på rideklubben.


Jeg synes det har vært utrolig kjekt å få lov til å ha denne smykke konkurransen på bloggen min. Jeg har vært inne flere ganger på nettsiden til Pyntmeg.no å sett på smykker og jeg synes de har utrolig mye fint. Ønsker du  å være med i trekningen om et gavekort på 500 kroner i denne nettbutikken kan du trykke på linken HER å vips så kommer du tilbake til konkurransen.

Jeg ønsker alle som er innom en fin fin lørdag.

3 kommentarer:

  1. en snartur innom for å ønske deg en trivelig lørdagskveld og fin adventsøndag! Kos deg med selskapet ditt:)

    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  2. Hei hei Elin
    Håper du har en flott førjulskveld med gode venner.
    tenk 2. søndag i advent allerede i morgen - det er bare å nyyyte førjulen nå mens den er her.

    klem anita s

    SvarSlett


  3. Therefore, a vintage look at just isn't viewed as timeless because time. It requires so that you can fake breitling voice a specialized nature this places them other than alternative different watches for any user. Sometimes it is executed in a number tactics. A look at would've fake rolex watches ended up amazing due to its time frame by using innovative know-how or perhaps exceptional style and design. This can possilby have got a great a higher level operation and also have loads of fake watches additional complications. As a final point, very simple your classy style and design will make a wristwatch a vintage whether it's exceptional more than enough due to its time frame. There are certain several look at graphic designers that are fitted with churned outside timeless look at layouts merely because ended up being based. Leading concerning will be chanel replica a Europe watchmakers Rolex, Patek Philippe, plus Ticket Heuer. Rolex just about is only concerning watchmakers concerning make popularity plus level of quality. The firm is along at the thoughts of all big breakthroughs around look at know-how considering it has the release with fake rado a global initially waterproof look at around 1926. Ashley Coventry is actually a look at collector plus has massive personal collecting different watches.

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)