lørdag 15. oktober 2011

En fin lørdag


Lørdag morgen i Oslo er akkurat like flott som lørdag morgen hjemme på kjøkkenet mitt. Kaffe, data og aviser. Jeg liker ikke å lese aviser på nett, så jeg prøver å få kjøpt papirutgavene i helgene.
En helt ny dag foran oss til å bruke på akkurat det vi vil. Jeg for min del har allerede lagt planen for dagen. Jeg skal opp igjen i Bogstadveien. Jeg rakk rett og slett ikke å stikke innom Home & Cottage i går. Det ble nasjonalgalleriet isteden.
Men jeg fikk vært innom både Chicas & venner og Country chic. Utrolig fine butikker og jeg har tatt flere bilder på hvert sted.


Siden jeg gidder å sitte her i lobbyen å redigere bilder så kommer de på bloggen når vi har kommet tilbake fra Oslo. Bildet er tatt på Country chic. Butikken er knalltøff og for dere så ikke er så godt kjent i Oslo slik som meg, så er den ikke vanskelig å finne ( det er tross alt 4 år siden jeg var på denne butikken forrige gang)
Og jeg skjønner ikke hva vi holdt på med i sommer der vi ( Emmeline, Den gode feen og prinsessa)  trålte hele majorstuen rundt etter Chicas & venner....den ligger jo så lett synlig og lett tilgjengelig...bare man vet hvor man skal gå. hi.hi

Nå må jeg har påfyll av god hotellkaffe, før jeg skal stikke opp å vekke de andre slik vi kan få i oss deilig frokost.

En fin lørdag ønskes til dere alle sammen! Tudeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

11 kommentarer:

  1. Høres ut som en deilig høstferie! Nyt hotellfrokosten og lørdagen:)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Kos deg masse vennen:) om det blir or langt å traske så tar vel du bare en taxi rett til døren slik som i sverige;) hihi

    SvarSlett
  3. Fin lørdag kjære Elin",)

    Høres deilig ut å ta høstferien i hovedstaden, og på hotell. Jeg simpelthen elsker hotellfrokost, skulle bare hatt det oftere",) Men for all del, koselig med hjemmefrokost også... Idag har jeg selskap av "deg" via bloggen mens jeg nyter en deilig kopp te og brødblingsen min med hjemmelaga bringebærsyltetøy",) Heller ikke feil",) Resten av huset sover enten eller er oppslukt i barnetv.

    Ha en fantastisk dag i Oslo. Kos dere, og nyt siste dager av høstferien. Her er lørdagsplanen å finne egnede møbler for gangen, og få en brukbar gang som er funksjonell og koselig på en og samme tid... Der sliter jeg...jeg har dessverre ikke nese for slikt...men skal nok få til noe...

    Tudelidu",)

    Klemmer fra bloggløse Nina, Stv

    SvarSlett
  4. Kos deg Elin :-)
    Zara Home tror jeg og ligger i Bogstadveien (+).
    Klemz

    SvarSlett
  5. Enjoy i hovedstaden. Pass opp for spreke damer for løper KK mila ;)

    Klem fra Klaffen i frost & soloppgang

    SvarSlett
  6. Koselig lesning en lørdag formiddag :)
    Det høres ut som en herlig høstferie.
    Gleder meg til å se flere bilder , men mest av alt gleder jeg meg til å lese dine entusiastiske innlegg.
    Nyt resten av ferien.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  7. Ikke tvil om at du har det helt topp!! Shopping i Oslo er ikke å forakte:)) Kos deg videre, klem:)

    SvarSlett
  8. Så kjekt det høres ut med en Oslotur!!
    Tenker du var på konsert i går med Snoop dogg også..."lol"

    kos deg videre Elin :o)

    SvarSlett

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)